Wifi gaat niet meer aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hm. Ik zou er juist een andere conclusie uit trekken uit zo'n opmerking met glimlach, maar soit: jouw iPad is hersteld en daar ging het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hm. Ik zou er juist een andere conclusie uit trekken uit zo'n opmerking met glimlach, maar soit: jouw iPad is hersteld en daar ging het om.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het ging niet om een ipad maar om een iphone 4s van december 2012.
De deskundige benadering spreekt mij vooral aan; snelle service is meegenomen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En inderdaad, een smid werkt met vuur en gesmolten metaal. Een reflow van de radiochip kan het probleem soms oplossen (en soms ook niet). |
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook gehad met mijn oude 4s, heb toen een afspraak gemaakt bij de Apple Store in Amsterdam en kreeg direct een nieuwe telefoon daar. Is een erkend probleem dus dan doen ze niet moeilijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi op iPhone 4s gaat niet aan | Thimoo | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 10-01-14 12:26 |
Iphone 4 gaat niet meer aan | Sophiaa | iPhone algemeen | 9 | 01-12-13 11:32 |
iPhone 5 gaat niet meer aan | YOLO | iPhone algemeen | 2 | 13-02-13 11:44 |
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan | Sahar | iPhone algemeen | 0 | 09-01-13 00:11 |
mijn Wi-Fi schuifje in instellingen gaat niet meer aan | jochem166 | iPhone algemeen | 8 | 28-11-12 09:37 |
|
|