Laad tekentje blijft in beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort dat het laadteken in beeld blijft. Ik heb dit alleen maar als ik in het beginscherm zit van de iphone. Zodra ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laad tekentje blijft in beeld
Ik heb sinds kort dat het laadteken in beeld blijft. Ik heb dit alleen maar als ik in het beginscherm zit van de iphone. Zodra ik een app start houdt dit op, maar als ik op de homeknop druk (dus de app weer afsluit en terugkom bij het beginscherm) komt het laadteken weer in beeld. Iemand anders hier ook last van, of een oplossing.
Het is trouwens een iphone5 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier ook last van sinds gisteren 11 mei. Dit met 5s.
|
|
||||
|
||||
Dit heb ik inderdaad ook een aantal dagen gehad.
Na een paar dagen ik denk een week of zo is dit weer vanzelf opgehouden. Heb ook geen idee wat dit veroorzaakt heeft. |
|
|||
|
|||
Ja ik had dit gister ook op mijn 5s wat ik had gedaan even een harde reset en ik was er vanaf
|
|
|||
|
|||
Vreemd, mij nog niet opgevallen bij mijn 5s
|
|
|||
|
|||
Had hier ook last van, na een hard reset geen last meer van gehad. Wist zeker dat ik alle apps uithad, was alleen bij beginscherm idd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple logo blijft in beeld | Ragozzz | iPhone algemeen | 1 | 01-06-12 13:34 |
Iphone Aplle teken blijft in beeld met laad cirkeltje! HELP | Jorriiis | iPhone algemeen | 4 | 27-06-11 04:05 |
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet | ceyhun27 | iPhone algemeen | 1 | 24-12-10 20:04 |
Iphone blijft maar met het laad rondje staan.. | sannetjeislief | iPhone algemeen | 4 | 06-09-10 15:51 |
apple blijft in beeld | ballantines | iPhone algemeen | 2 | 13-02-09 13:18 |
|
|