Herstelling sluimerknop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige zaterdag iPhone 5 binnen gedaan bij Switch Hasselt om sluimerknop te herstellen. Daar zeiden ze dat ik m'n iPhone 3 tot 4 dagen moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstelling sluimerknop
Vorige zaterdag iPhone 5 binnen gedaan bij Switch Hasselt om sluimerknop te herstellen. Daar zeiden ze dat ik m'n iPhone 3 tot 4 dagen moet missen. Erg, maar ok, dat gaat nog.
Nu vandaag woensdag een mail dat het 2 tot 3 weken zal duren. Omdat het een service van Apple zelf was zouden er massaal iPhone's binnengebracht worden. Gevolg: Te druk !!!! Ongelooflijk wat een service!!!!!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tsja . Ik ken plekjes waar je deze voor 35 euro ter plekke kan laten vervangen
|
|
|||
|
|||
Je gaat toch niet betalen als de fout bij hen ligt en het gratis wordt herstelt. En zeker niet als ze eerst zeggen 2 tot 4 dagen.....
|
|
|||
|
|||
https://ssl.apple.com/nl/support/iph...eepwakebutton/
Als je het via Apple direct gaat het sneller... Jij heb hem via een dealer gedaan dus dan word hij vandaar verstuurd dan gaan die reparatie dagen tellen en dan terug sturen kost meer tijd. En de weekenden tellen denk ik niet mee... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zodra je je spulletje hebt achtergelaten , ben jij de lastige klant en kan je een grote mond krijgen. En zal er in de meeste gevallen gezehd worden ow nee sorry hoor geen garantie want wij zien val of stoot schade. Vervolgens betaal je een rekening van over de 200 euro . Succes . |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
We zullen zien ........
Maar dan nog heb ik er 35 euro voor over en m,n iphone direct weer kan gebruiken iplv deze minimaal twee weken kwijt te zijn . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amerikaanse iPhone, sluimerknop kapot | TuurDS | iPhone algemeen | 8 | 10-05-14 15:17 |
Iphone 4s - sluimerknop en lichtsensor werken niet | Eric-B | iPhone algemeen | 4 | 05-04-13 15:59 |
App ter vervanging van kapotte sluimerknop | GertJan1403 | iPhone Apps | 4 | 04-11-11 20:23 |
Sluimerknop weigert en spontaan Zet Uit Scherm | mlies01 | iPhone algemeen | 0 | 28-10-11 12:33 |
aan/uit/sluimerknop | iMac | iPhone algemeen | 2 | 04-06-10 22:35 |
|
|