//

iphone reservekopie

iphone reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik heb een hardware probleem met mijn iphone en moest om er zeker van te zijn dat het aan de hardware lag mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-05-14, 17:34
koen95 koen95 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard iphone reservekopie

hallo iedereen,

ik heb een hardware probleem met mijn iphone en moest om er zeker van te zijn dat het aan de hardware lag mijn iphone een keer herstellen. dus maakte ik eerst een reservekopie. na dat ik de iphone terug naar de fabrieksinstellingen had gezet wilde ik mijn reservekopie weer terug zetten. maar hier ging het mis. dit mislukte. nu heb ik al heel wat dingen geprobeerd om die reserve kopie toch nog terug te zetten maar zonder succes. itunes zelf ziet de reserve kopie van 14:48 niet meer, maar als ik naar de map ga (apple computer/mobilesync/backup) ga zie ik hem nog wel staan. waarom kan ik deze kopie niet meer zien vanuit itunes en hoe los ik dit op? kan het iets te maken hebben met dat de iphone tijdens dit gedoe een update heeft gehad en dat ik daarom die kopie niet meer kan gebruiken?
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-14, 20:33
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Als je iPhone inderdaad geüpdatet is tijdens het herstellen, kan dat de reden zijn dat hij de reservekopie niet meer terug wil zetten.

Heb je geen reservekopie in iCloud staan?
Reageren

Labels
iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 reservekopie steffen123 iPhone algemeen 6 18-12-12 14:11
verkeerde reservekopie op iphone CyberTurkk iPhone algemeen 3 28-12-11 12:31
Windows: Iphone reservekopie pvdleur iTunes 7 03-10-11 23:40
iPhone: Reservekopie iPhone 4 Kaasschaaf Jailbreak 7 14-06-11 17:39
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.