ringtones overzetten naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik mijn gewenste ringtone al omgezet naar m4r en in de finder is hij ook zichtbaar als 'beltoon'. echter, ik krijg hem niet naar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtones overzetten naar iphone
ik mijn gewenste ringtone al omgezet naar m4r en in de finder is hij ook zichtbaar als 'beltoon'. echter, ik krijg hem niet naar mijn iphone middels synchroniseren? wat moet ik doen om dit wel te laten werken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo, Ik heb hetzelfde probleem sinds de update naar 7.1.1 zijn mijn gemaakte ringtones niet meer in te stellen als ringtone op de Iphone.
In Itunes staan ze gewoon als tone en op mijn Iphone- via Itunes- ook maar 'grijs' alsof ze niet geactiveerd zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtones overzetten | ReZon | iPhone algemeen | 0 | 27-12-13 19:07 |
apps overzetten naar mijn telefoon lukt niet?en ik ben mijn gekochte ringtones kwijt? | TheMelodyLadyx | iPhone algemeen | 4 | 01-07-13 03:13 |
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over | Northsider | Ringtones en Wallpapers | 2 | 30-01-10 21:22 |
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? | Timbaland | Ringtones en Wallpapers | 9 | 26-09-09 11:29 |
Windows: 2 vragen: Films naar iPhone + ringtones | Martijn030 | iTunes | 7 | 31-08-08 18:12 |
|
|