Iphone 5C erg warm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb al enige tijd last van een probleem met mijn iPhone 5C. als ik er 30 minuten achter elkaar opzit word mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5C erg warm
Hallo allemaal,
Ik heb al enige tijd last van een probleem met mijn iPhone 5C. als ik er 30 minuten achter elkaar opzit word mijn iPhone meteen heel warm. Zowel de achterkant als de voorkant.... Is hier iets aan t te doen?! Gr. Matthijs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is waarschijnlijk gewoon omdat het scherm al lang aan staat, dus warm wordt. Dat is normaal om te hebben. Ik heb het ook op mijn iPhones gehad.
|
|
|||
|
|||
Dat is perfect normaal. Door het gebruik wordt je processor en de batterij van je iPhone warm. En hoe langer je hem gebruikt, hoe warmer het wordt.
Normaal zal je hier geen last van ondervinden. Tenzij je de iPhone dan nog in de zon gaat gebruiken, dan kan het zijn dat hij overhit raakt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 warm? | RWK | iPhone algemeen | 3 | 05-10-12 01:19 |
Iphone 4s + 3G = warm? | FlameDB | iPhone algemeen | 5 | 20-06-12 09:27 |
iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 6 | 08-02-11 15:47 |
iPhone 4 - warm | xprog | iPhone algemeen | 7 | 05-10-10 17:55 |
iPhone wordt erg warm | erikdee | iPhone algemeen | 1 | 10-02-08 19:57 |
|
|