Onderkant touchscreen werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen Vandaag stopte vanuit het niets de onderkant van mijn touchscreen met werken, ik zie alles nog wel maar kan de 4 sneltoetsen zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Onderkant touchscreen werkt niet meer
Hallo mensen
Vandaag stopte vanuit het niets de onderkant van mijn touchscreen met werken, ik zie alles nog wel maar kan de 4 sneltoetsen zoals o.a. whatsapp die ik onderaan heb staan niet selecteren ook kan ik daardoor niet goed typen omdat de onderste regels niet meer werken en dus geen gebruik kan maken van de spatie knop Hoe is dit te herstellen voor een 4s? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Naar Apple gaan, of anders - als je geen garantie meer hebt - ergens anders het touchscreen laten vervangen
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onderkant touch screen werkt niet meer | grevend | iPhone algemeen | 2 | 14-11-11 18:39 |
Onderkant touchscreen werkt niet meer.. | Dondiego | iPhone algemeen | 0 | 13-06-11 15:25 |
Onderkant TouchScreen doet het niet | moessi | iPhone algemeen | 1 | 14-10-10 21:30 |
Onderkant 'springboard' werkt niet meer | dinando | iPhone algemeen | 0 | 25-09-08 21:11 |
Touchscreen werkt niet meer | Biatelli | iPhone algemeen | 0 | 18-05-08 05:15 |
|
|