Draagbare batterij welke kiezen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iphone 5 al meer dan een jaar, nu begint mijn batterij best wel snel plat en zou graag een externe batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Draagbare batterij welke kiezen?
Hallo
Ik heb een iphone 5 al meer dan een jaar, nu begint mijn batterij best wel snel plat en zou graag een externe batterij kopen maar weet niet welke. Welke ervaringen hebben jullie ermee ? Zowel hoesjes met batterij in, als losse batterij. Met Vriendelijke Groeten, Seppe |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels 3 blokmodellen van Mophie in gebruik. Tot nu toe betrouwbare producten. Het middenmodel laadt gemakkelijk 2 iPhones, de XL laadt een iPad voor 70%.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 juni 2014 om 21:19 ---------- Waar heb je die gekocht? Duur? Heen er bedant voor je antwoord al. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord ! Heel interessant
2500 mAH is dat veel? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ter vergelijking: een iPhone 4(S) beschikt over een 1430 mAh. Een iPad air +/- 9000 mAh.
Ook heb je voor het laden van een iPad een hogere stroom nodig. Een lader of batterij moet een uitgangstroom van minimaal 2Ampere hebben om een iPad te laden. Niet alle mophie batterijen zijn geschikt voor de iPad |
|
||||
|
||||
Zelf heb ik geen ervaring met die batterij, maar een aantal vrienden van me zijn heel positief over Mophie.
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze gekocht onlangs: mophie power reserve iPhone & iPod Portable Charger Battery Pack
Is louter een noodbatterij. Kan een 5S 60% herladen. Zeer licht en klein mét ingebouwde lightning cable. Erg handig! |
|
|||
|
|||
Duracell Powerpack mobiele oplader 5 uur versie zwart kopen? | Goedkope | Promo | Batterij overig
Deze werkt voor mij prima, kun je onderweg ook nog opladen zodra er wel een stopcontact aanwezig is. Niet te duur en werkt goed als noodaccu |
|
||||
|
||||
ik gebruik deze, check 10400mAh.
op youtube zeer positieve reacties zoals op de site zelf! XIAOMI Genuine 10400mAh USB Mobile Power Source Bank w/ 4-LED Indicators - Silver + White - Free Shipping - DealExtreme. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke spamfilter en virusscanner kiezen? | MarcCamfferman | iPhone Apps | 0 | 28-12-11 17:48 |
België: welke kiezen? | LeOke | Overige providers België | 14 | 07-01-11 18:50 |
Wekker aplicatie, welke te kiezen?? | jordi538 | iPhone Apps | 17 | 03-01-10 20:00 |
iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ? | huppel | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-06-09 13:51 |
welke kiezen? | joeri-89 | iPhone algemeen | 18 | 08-06-08 19:49 |
|
|