iPhone 4 reboot bij openen notificatievenster discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 4 draait nu op iOS 7.1.1 (11D201). Regelmatig gaat hij zichzelf rebooten (i.e. het Apple logo verschijnt en vervolgens krijg ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 reboot bij openen notificatievenster
Hallo,
Mijn iPhone 4 draait nu op iOS 7.1.1 (11D201). Regelmatig gaat hij zichzelf rebooten (i.e. het Apple logo verschijnt en vervolgens krijg ik het lockscreen weer te zien) op het moment dat ik het notificatievenster omlaag sleep. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is waarschijnlijk geen reboot maar een Springboard/Backboard crash. Kijk eens in de Diagnostics na wat de reden van die crash is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo | LoveFire096 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 00:08 |
iPhone blijft opnieuw opstarten bij reboot na installatie qTweeter | pimfederer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 29-01-11 01:54 |
iPhone crasht en reboot bij verwijderen foto's vanuit XP | Acrobat | Muziek, foto & video | 0 | 06-08-08 20:31 |
vastloper bij opstarten/reboot | demonchild | Archief | 2 | 02-08-08 14:16 |
Reboot bij openen camera | Frederic | iPhone algemeen | 1 | 10-07-08 17:22 |
|
|