geluid staat op koptelefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) enkele dagen geleden tijdens het joggen muziek gespeeld op iphone, en nu blijft het geluid op koptelefoon staan. Met als gevolg dat ik niet kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluid staat op koptelefoon
enkele dagen geleden tijdens het joggen muziek gespeeld op iphone, en nu blijft het geluid op koptelefoon staan.
Met als gevolg dat ik niet kan bellen want hoor de telefoon niet overgaan terwijl de persoon die ik bel me wel hoort. Iemand een ideetje hoe dit kan <? thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vuil in de koptelefoon ingang.
|
|
||||
|
||||
De koptelefoon uit de iPhone halen na het joggen?
|
|||
|
|||
Tja zover was ik ook al geraakt Daniel
|
|
|||
|
|||
ik heb dit ook eens gehad, en teneinde raad uiteindelijk met een paperclip heel voorzichtig contact gemaakt met de verschillende connectoren aan de binnenkant. heeft het bij mij opgelost. suc6!
|
|
||||
|
||||
@TS Nou, dan is het toch opgelost? Ik snap je probleem anders niet goed hoor.
Laatst gewijzigd door dvischjager; 07-07-14 om 13:04. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem dus ook. Wat moet ik nu doen?
Ik hoor geen geluiden en muziek bijvoorbeeld, maar wel de ringtonen als ik die selecteer. Als ik bel moet ik de speaker op hard zetten anders hoor ik niets. Ik heb met een zacht kwastje in de koptelefooningang gezeten, maar dat werkt niet. Iemand nog tips? Heb overigens al de telefoon aan en uit gezet en nw software er opgezet, maar dat werkt ook niet. OPLOSSING:Just plug and unplug the headphones about 10 times really quick. That fixes this problem most of the time. If not, clean out the port with a que tip and rubbing alcohol and then try it again. Hoop dat het blijvend is ;-) Laatst gewijzigd door Jinta; 09-07-14 om 10:29. |
|
|||
|
|||
Mijn koptelefoon blijft verbonden zonder dat hij erin zit. iPhone 6
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alleen geluid door koptelefoon als volume voluit staat iOS 7.0.3 / 4S | Thomasbreij | iPhone algemeen | 1 | 25-10-13 23:30 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
Iphone overstuurd koptelefoon geluid | djbobo | iPhone algemeen | 3 | 01-08-11 16:50 |
Geen geluid via oordopjes/koptelefoon | mikkelnl | iPhone algemeen | 6 | 11-06-10 23:58 |
Geluid vanuit koptelefoon overstuurd | jppadam | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 10:33 |
|
|