iPhone 4s beeldscherm reageert niet. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds een paar dagen geleden doet mijn beeldscherm van mijn Iphone 4s wit 16GB er raar. Namelijk als ik aan het whatsappen ben of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s beeldscherm reageert niet.
Goedemiddag,
Sinds een paar dagen geleden doet mijn beeldscherm van mijn Iphone 4s wit 16GB er raar. Namelijk als ik aan het whatsappen ben of een smsen dan doet mijn Q, Caps lock en 123 toets het niet meer. Caps lock doet het wel als ik het uiterste rechter puntje raakt. Als ik mijn scherm kantelt, dus dan krijg je een breed toetsenbord, dan werkt alles prima. Het is erg raar want mijn Iphone is nooit gevallen of iets dergelijks, ik dacht dat het aan de software lag dus ik heb de nieuwste ios erop gezet, helaas blijf ik dit probleem houden. Ik heb een screenshot met daarom de toetsen die niet werken. Ik heb echt geen idee meer hoe ik dan kan verhelpen, ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Leuke.foto
|
|
||||
|
||||
Is het alleen bij WhatsApp?
|
|
|||
|
|||
Nee niet alleen bij whatsapp, ik heb dit probleem overal waar ik het toetsenbord nodig heb.
Dus onderanderen sms, internet ect ect. |
|
|||
|
|||
Hoe ben je aan deze iPhone gekomen
Abonnement of gekocht |
|
|||
|
|||
De Iphone is verkregen door een abonnement alleen zit er geen garantie meer op.
|
|
|||
|
|||
Vreemd...ben bang dat de linkerzijde van je scherm kuren vertoont...harde reset en herstellen via iTunes helpen ook niet?
Wel een mooie foto inderdaad |
|
|||
|
|||
Dus de Iphone naar fabrieksinstellingen terug zetten?
Zelf ben ik nooit zo van de fabrieksinstellingen omdat ik dan alles namelijk weer opnieuw moet instellen ect ect, maar als ik hiermee het probleem kan verhelpen is het zeker het proberen waard. |
|
|||
|
|||
Terugzetten naar fabrieks instellingen, herstellen met i-tunes, hard/soft resets.....zal allemaal niks helpen vrees ik.
Scherm is kapot als je het mijn vraagt. Zal je moeten (laten) vervangen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP!!beeldscherm iPhone reageert niet meer | rw76 | iPhone algemeen | 4 | 30-04-14 23:17 |
iPhone beeldscherm werkt niet meer | rdeknikker | iPhone algemeen | 2 | 12-04-13 14:51 |
Beeldscherm reageert slecht op 2 3G's | vanilla | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 13:58 |
computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode | Tob!as | iPhone algemeen | 10 | 21-01-10 17:45 |
Iphone bureaublad past niet meer in beeldscherm | Cortex | Archief | 3 | 28-10-09 10:36 |
|
|