Twijfel niet tussen de HTC Diamond of iPhone 3G!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geen zin om dit te gaan vertalen, maar voor diegenen die engels kan, kan mijn volgende bericht lezen van de homebrew site voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twijfel niet tussen de HTC Diamond of iPhone 3G!!!
Ik heb geen zin om dit te gaan vertalen, maar voor diegenen die engels kan, kan mijn volgende bericht lezen van de homebrew site voor de touch diamond.
De text komt er op neer dat er veel fouten en nadelen aan de touch diamond zitten, dus neem mijn advies als je twijfelt tussen de iphone 3g of de touch diamond, en neem de iphone 3g... Hier is het engelse bericht: Citaat:
1-ik heb deze telefoon net 2 weken, koste me een rib uit m'n lijf om het maar zo te zeggen.(481 euro is veel, heel veel) 2-De iphone 3g word simlock vrij nog een stuk duurder. Zie uit naar de reacties, Boaz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt me logisch, een HTC Touch Diamond? Nee, daar heb ik totaal niets mee. Ik houd niet zo van die merken, ik weet niet hoor, maar Windows Mobile enzo zuigt. Ik weet niet of dat erop zit.
Apple iPhone 3G is het toch helemaal? Absoluut géén twijfel aan! Het wordt gewoon de iPhone! Apple ruled. Groeten, Doblie.
|
|||
|
|||
idd, windows mobile...***** os....
|
|
||||
|
||||
dat iemand daar uberhaupt over gaat twijfelen
|
||||
|
||||
Ja, dat zuigt echt.. OMG hard. Apple OS is veel beter. Gewoon technisch heel goed, Windows Mobile is zo'n afgezaagd systeem, zoveel lijkend op Windows XP, maar dan nog lelijker. Ik baal ook dat ik een Windows PC heb, ik had liever een Mac.
|
|
|||
|
|||
weet je dat ik heel andere reacties krijg op de diamond homebrew site? Die zeggen dat de iphone 3g zuigt maar ik weet nu ook wel, dat ik nooit meer een apperaat wet windows mobile ga kopen voorlopig(hoewel windows mobile 7 er sexy uit ziet).
Waarschijnlijk voor de iphone sparen, kan ik over half jaar kopen... Wat een miskoop is de diamond |
|
||||
|
||||
Ik vind het een beetje bizar dat er een thread wordt gestart gebaseerd op één gebruikerservaring en meteen de conclusie wordt getrokken dat de Diamond niets is.
De Diamond is vele malen productiver dan de iPhone. De iPhone koop je om de simpliciteit, maar niet functionaliteit of productiviteit.
|
||||
|
||||
Ik twijfel al heel lang niet
|
|
||||
|
||||
Jullie kennen mijn mening over HTC........
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou SoCool die diamond is echt niet functioneel. Alles gaat traag en de browser is ronduit slecht. De iPhone mag dan iets minder kunnen maar liever dat dan een slechte diamond.
En de gebruikers ervaring zoals hierboven beschreven is niet de enige Misschien moet je eens googlen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze discussie draagt eigenlijk nergens toe bij. Van beide apparaten hoor je veel positieve EN negatieve commentaren. Laat iedereen zelf bepalen wat hij\zij belangrijk vindt en daar de keuze op baseren. |
|
|||
|
|||
zelfs liever mn oude iphone dan de diamond. touchflo 3d gaat traag, browser is echt erg, en de batterij is heel snel leeg. 3 uur muziek met scherm uit. en de muziek functie in touchflo...aaargh! voordeel van de diamond is de mooie menu, mooier als de iphone, alleen gaat touchflo super traag en houterig. zuigt gewoon... de diamond heeft 3.5g, en de iphone niet. enigste voordeel van dit apperaat samen met de touchflo design. maar wat heb je eraan met zo'n slappe browser?
|
|
||||
|
||||
op basis waarvan dan....? Je weet toch wel dat er twee browsers op de diamond zitten!? Apple maakt vaak melding van het feit dat met de zg. ACID 3 test de Safari browser zoveel beter is dan Internet explorer. Uit diezelfde test blijkt dat Opera Mobile 9.5 (de browser op de Diamond) de vloer aanveegt met de iPhone browser....alleen hoor je Apple DAT nooit roepen. Gebruiksgemak is een persoonlijke kwestie. Het is dan heel goed mogelijk een browser als "slecht" te beoordelen daar waar anderen 'm goed vinden.
Laatst gewijzigd door Celf; 07-07-08 om 23:07. |
|
|||
|
|||
dat hij soms terugspringt naar een bepaald stuk op de pagina, dan moet je afsluiten en opnieuw starten.
en als je text wil invoeren gaat hij ook soms naar een ander stuk, zodat je geen eens ziet wat je schrijft. en alle downloads die je opent worden opgeslagen in intern geheugen, en worden niet verwijderd. dat kun je weer verwijderen op een computer. niet met de verkenner. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
htc mensen verwijs ik graag door naar HTCClub.net - Support on all HTC devices. het grootste htc forum met meer dan 20.000 leden )
|
|
|||
|
|||
internet explorer op de diamond is helemaal erg...en ja, downloaden op de iphone ging altijd prima! filmpjes werden gestreamt, daarna verwijderd. en andere downloads kon je zo op de media drive opslaan met die boss safari dl plugin. heb er echt enorm spijt van, dat ik de diamond heb gekocht.
|
|
||||
|
||||
Met een add-on wel ja
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone Klonen en killers
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HTC Touch Diamond ruilen tegen Iphone? | HDL | Koopinformatie Nederland | 13 | 21-11-08 13:40 |
Test beeldkwaliteit iPhone & HTC Diamond | Jobbele | iPhone algemeen | 12 | 16-08-08 22:36 |
|
|