iMac vindt iPhone 5s niet via bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb nu een iphone 5s. Ben ook in het bezit van een imac. Mijn probleem is nu dat geen van beide de ander ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMac vindt iPhone 5s niet via bluetooth
Beste
Ik heb nu een iphone 5s. Ben ook in het bezit van een imac. Mijn probleem is nu dat geen van beide de ander vindt via bluetooth. Wat is er aan de hand? Hoe kan ik dat oplossen? Alvast bedankt voor elke behulpzame reactie. Mvg, opo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat wil je dan gaan doen met Bluetooth en die twee toestellen? iOS ondersteunt niet alle Bluetooth profielen:
iOS: ondersteunde Bluetooth-profielen |
|
|||
|
|||
Ben er ook al een aantal keer mee bezig geweest.
Tegenwoordig gebruik ik gewoon een lichting kabel om mijn iphone 5 te verbinden met mijn Mac. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: sturen van ipad naar Imac via bluetooth | stanleyB | Muziek, foto & video | 3 | 22-05-14 10:23 |
Rowmote pro ipad vindt mijn Imac niet | el_vinio | iPad algemeen | 1 | 06-07-11 22:50 |
Iphone 4 vindt macbook pro niet via bluetooth | manus85 | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 23:05 |
Windows: itunes vindt iphone niet?! | partylover | iTunes | 0 | 16-06-09 18:41 |
PC vindt iPhone niet | BruceSV | iPhone algemeen | 1 | 21-08-08 22:48 |
|
|