usb poort Iphone 4 kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nog een oude iphone 4 liggen waarvan de usb poort kapot is, hij laadt namelijk niet meer op en zegt steeds dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
usb poort Iphone 4 kapot
Hallo,
Ik heb nog een oude iphone 4 liggen waarvan de usb poort kapot is, hij laadt namelijk niet meer op en zegt steeds dat de kabel moet worden ingeplugd. Iemand idee hoeveel het kost om dit zelf te repareren of te laten doen? Of misschien is het anders op te lossen? Met vriendelijke groet, Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een andere kabel en een ander stopcontact.
|
|||
|
|||
Heb echt al alles geprobeerd, andere stopcontacten, computer, andere kabels, andere beginstukken en ook het schoonmaken van de poort had geen succes. Hij is denk ik gewoon echt kapot.
|
|
||||
|
||||
Laten doen kost ongeveer 50 euro, misschien als je goed zoekt kan het goedkoper. Onderdeel heb je voor 15 euro en dan zelf doen kan ook natuurlijk ;-)
|
|||
|
|||
Oke en waar kan ik dat het beste zelf kopen, dat onderdeel en wat is de precieze beschrijving van het onderdeel? gewoon usb poort Iphone 4?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2014 om 14:49 ---------- Oke en waar kan ik dat het beste zelf kopen, dat onderdeel en wat is de precieze beschrijving van het onderdeel? gewoon usb poort Iphone 4? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf ook laatst een aantal dingen bij die shop gekocht en het is netjes afgeleverd. Je hebt wel een speciale schroevendraaier nodig om je iPhone te openen en dat is een pentalobe schroevendraaier. *Klik* Edit: Ik moet er wel bij vermelden, dat zonder een goed onderzoek het natuurlijk niet zeker is dat de dock connector vervangen dient te worden. je probleem zou dus ook door iets anders worden veroorzaakt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 augustus 2014 om 12:26 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
ifixit.com heeft een mooie handleiding
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad synchroniseert niet via USB poort | TijsL | iPad algemeen | 7 | 01-05-14 21:03 |
iPhone 5 USB poort verbruikt te veel stroom | Regaman | iPhone algemeen | 11 | 23-03-14 22:23 |
TomTom carkit aansluiten op USB poort autoradio (made for iPhone) ipv sig.aanst. | ballegooier | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 18-03-13 08:05 |
USB poort werkt traag met iPhone | Fazer1ooo | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 00:16 |
iPhone ism USB poort autoradio | Peernij | iPhone algemeen | 3 | 16-11-09 16:24 |
|
|