//

Blokkeren IPhone via Imei zonder provider

Blokkeren IPhone via Imei zonder provider discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren is mijn telefoon gestolen in het ziekenhuis. Na een half uurtje hadden we dit pas ontdekt, op Find my iPhone alles ingesteld, tekst ingevoerd, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-08-14, 23:06
moon66 moon66 is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Zeeland
Berichten: 2
Standaard Blokkeren IPhone via Imei zonder provider

Gisteren is mijn telefoon gestolen in het ziekenhuis. Na een half uurtje hadden we dit pas ontdekt, op Find my iPhone alles ingesteld, tekst ingevoerd, sim geblokkeerd, en vandaag aangifte gedaan.
Nu zagen we vandaag waar de telefoon zich bevond, blij richting de politie echter geen medewerking. Ik kom niet veel verder met het zelf blokkeren van de telefoon en het imei nummer. Het nummer is inmiddels wel geregistreerd op de databank als gestolen, maar kan ik of iemand ergens anders nog bij de telefoon komen met het Imei nummer? Zoek me suf? Of zijn dit alle opties.

Had de 5s 64 GB
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-14, 12:58
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Was de SIM al geblokkeerd voordat je zag waar je toestel gelokaliseerd was?

De SIM zal nu wel verwijderd zijn en er is ook geen toegang meer als het toestel niet een gekend Wi-Fi netwerk nadert.
Ik de meeste gevallen is het beter het toestel nog niet te wissen op afstand maar zorg wel dat er een toegangscode ingesteld staat.
  #3  
Oud 23-08-14, 16:30
moon66 moon66 is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Zeeland
Berichten: 2
Arrow Imei blokkeren zonder provider van gestolen iPhone

Hai Werner,

Ja helaas had mijn moeder de simkaart al geblokkeerd. Het imei nr had ik thuis op de doos, dus ik zag later het slotje pas, anders had de provider het meteen kunnen doen zeker. Ik het het toestel zonder abb. gekocht bij Apple rechtstreeks.

Groet Monica
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S: Unlocken zonder provider te weten PDV Unlock 4 24-09-14 18:14
Telefoonnummer/sms blokkeren, kan dat al zonder JB? colliehome iPhone algemeen 11 05-04-13 17:47
iPhone 4S: Iphone 4s gekocht zonder sim. Originele Provider onbekend BOLTON Unlock 7 21-01-13 07:40
iPhone 4S: Imei provider check en unlock sebasdeweert Unlock 3 03-09-12 09:30
geen verbinding provider zonder 3G henkIphone3G iPhone algemeen 0 13-09-11 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.