//

iPhone in water gevallen maar doet het nog wel, wat nu?

iPhone in water gevallen maar doet het nog wel, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Zaterdagavond (het is nu zondagavond) heb ik mijn iPhone 5s in een plas water laten vallen ( ) en binnen 1 á 2 seconden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-09-14, 00:33
Hesterz Hesterz is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 4
Question iPhone in water gevallen maar doet het nog wel, wat nu?

Hoi!

Zaterdagavond (het is nu zondagavond) heb ik mijn iPhone 5s in een plas water laten vallen () en binnen 1 á 2 seconden er weer uit gehaald. Hij deed het nog en ik heb de telefoon niet uitgezet omdat ik er nooit aan heb gedacht dat dat moest en ik was ook de komende uren nog niet in de gelegenheid om hem in de rijst te leggen oid.

Een paar uur later heb ik hem een paar uur in de rijst gehad, maar ik heb hem uit gedaan en wel opgeladen en daarna weer aan gedaan. Dom, lees ik achteraf op allerlei sites. Maarja nu ik toch al alles fout had gedaan en de telefoon doet het nog steeds leek het me overbodig om hem nu nog eens uit te doen etc.

Nu doet de telefoon het dus nog steeds en ik heb het idee dat er niks mee aan de hand is. Alleen de power knop klikt niet meer, hij doet het nog wel maar dus zonder het klikgeluid/gevoel.

Wat is nu verstandig? Moet ik de iPhone te laten reinigen om te voorkomen dat er uiteindelijk functies gaan uitvallen door corrosie en roest? Of moet ik het nu maar gewoon afwachten en hopen op het beste?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-14, 07:11
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Ik zou hem laten reinigen om problemen in de toekomst te voorkomen.
  #3  
Oud 01-09-14, 08:53
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Als je deze niet laat reinigen, ga je binnen.twee weken problemen krijgen.
Uiteindelijk zal je iphone er helemaal mee stoppen .
  #4  
Oud 01-09-14, 12:49
Hesterz Hesterz is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 4
Standaard

Oké bedankt! Ik zal hem laten reinigen, heb een verzekering bij kroodle dus als het goed is wordt dit vergoed... Heeft iemand enig idee waar ik die reiniging het beste kan laten doen?
  #5  
Oud 01-09-14, 15:06
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Misschien is het slim om dit even met de verzekering te bespreken. Misschien hebben zij vaste bedrijven waar ze contracten mee hebben.
  #6  
Oud 02-09-14, 21:02
Iphone doctor Iphone doctor is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Locatie: Gent
Berichten: 26
Standaard

Op een Iphone zitten twee waterverklikkers, eentje in de earphone jack en eentje in de dock connector. Van zodra er eentje water 'voelt' slaat de telefoon onmiddellijk uit. Gezien je schrijft dat hij dit niet deed denk ik dat er ook geen water in de telefoon is geraakt. Je kan de verklikkers controleren met een zaklamp. Als je ergens een rood bolletje ziet is ie aangesproken en aan vervanging toe, zie je niks speciaals zou ik hem ook niet laten openen omdat er dan geen water is ingeraakt!
Reageren

Labels
reparatie, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
Ik heb wel 3G icoontje maar het internet doet het niet. roxy166 iPhone algemeen 0 21-09-13 17:07
iphone in het water gevallen opel iPhone algemeen 1 16-02-12 20:59
ik heb wel xbmc maar nog geen films wat nu ... lesley00 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 25-12-11 15:02
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? Lindajuschtel iPhone algemeen 2 23-08-10 10:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:34.