Opgelet met iOS 8.0.1... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagske Timo...Kan deze botched update de baseband vern**ken...en de apparaten naar de eeuwige jachtvelden helpen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraagske Timo...Kan deze botched update de baseband vern**ken...en de apparaten naar de eeuwige jachtvelden helpen...
|
|
|
|||
|
|||
Oh ik zie jullie reacties al. Never mind
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iOS Firmware - @appleios |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
restoren lukt niet... blijft niet compatibel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga die iPhone 6 Plus van mijn vrouw in ieder geval niet downgraden. Ga die restoren met het ipsw bestand van 8.0.1. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ipad Air, Iphone 4s prima, nu op een Ipad 2 krijg ik een vreemde melding zoiets; "Update onmogelijk omdat u niet langer verbonden bent met het internet"
Terwijl Safari deze pagina gewoon opent |
|
||||
|
||||
iOS 8.0.1 is inmiddels niet meer...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bezig met restoren ! dikke merci
|
|
||||
|
||||
Gère gedaan maat !!!
|
|
||||
|
||||
Ik kan geen update vinden. Apple heeft hem teruggetrokken? Ik heb het gevoel dat de kwaliteit met iOS 8 op een stuk lager niveau staat dan de voorgaande updates. Wordt Apple slordiger?
|
|
|||
|
|||
Ben eens in het iOS Dev Forum gaan loeren. Geen enkele dev die de update met iTunes gedaan heeft, heeft de genoemde problemen. Devs die de OTA update gedaan hebben wel. Dus, die Delta-update is de reden van het probleem. Apple heeft heel slecht patchwork geleverd.
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag:
Apple heeft IOS8.0.1 teruggehaald. Laatste update is nu weer IOS8. Wat nu voor diegenen (ik bv) die IOS8.0.1 op de Iphone hebben staan (4S in mijn geval)? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgelet voor oplichters! | Techfreak | Archief | 1 | 09-10-12 00:35 |
Opgelet: iPhone 3G laden met iPad 10W USB Power Adapter | mhoutman | iPad algemeen | 0 | 28-07-10 15:04 |
iPhone besteld via ING? Opgelet | Erikkk | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-02-10 16:31 |
Opgelet : Bestellingen bij Defekt24.de | croiman | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-07-08 17:38 |
|
|