Opgelet met iOS 8.0.1... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Veel gebruikers magen gewag van serieuze netwerk- en touch-id problemen... t' Is maar dagget weet !!! Apple releases iOS 8.0.1 with fixes, but many users ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Opgelet met iOS 8.0.1...
Veel gebruikers magen gewag van serieuze netwerk- en touch-id problemen...
t' Is maar dagget weet !!! Apple releases iOS 8.0.1 with fixes, but many users reporting it breaks Cellular + Touch ID | 9to5Mac
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb weer eens chance gehad. Geen enkel probleem op de iPhone 5s, 6 en 6 Plus.
|
|
|||
|
|||
Hier ook niet lijkt het op de 4S
|
|
|||
|
|||
Heb ook geen problemen op mijn 5S
|
|
|||
|
|||
Hier op Iphone 6 wel .. pff kan ik downgraden ?,
|
|
|||
|
|||
Problemen zouden volgens de berichten ook met name op de 6 en 6+ zijn. De overige modellen komen er redelijk mee weg.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Download iOS8 manueel...
Dan via iTunes via shift-restore de ipsw manueel kiezen... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 19:59 ---------- Rechtstreekse downloadlink voor je iPhone6... http://appldnld.apple.com/iOS8/031-0...6_Restore.ipsw ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:01 ---------- Inmiddels worden op Twitter ook al vernoemde problemen gemeld... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik doe natuurlijk nooit OTA updates, alleen maar met iTunes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik werk vanop een mac.. shift lukt niet.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Toch is het een slechte zaak dat ze die update er door heen duwen. Hoewel het wel vreemd blijft dat bv Timosha nergens last van heeft, en de rest ( die waarschijnlijk dan OTA geupdate hebben ) wel. Maar goed ook OTA zou er niks mogen gebeuren.
|
|
||||
|
||||
Da's nogal wiedes...Gij hebt ne 6plus...
Hier is uw ipsw bestand... http://appldnld.apple.com/iOS8/031-0...5_Restore.ipsw |
|
|||
|
|||
Niks vreemd aan. Die trien van mij kon weer niet wachten en heeft een OTA update op haar iPad Micro Retina (aka iPhone 6 Plus). Zij heeft het zitten. Gaat weer een lange avond worden.
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar heeft Apple het in het "'t snotje" gekregen...
iOS 8.0.1 has been pulled... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik was bezig met het installeren, kreeg een error en nu staat er opeens weer:
Deze versie van de iPhone-software (8.0) is de nieuwste versie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgelet voor oplichters! | Techfreak | Archief | 1 | 09-10-12 00:35 |
Opgelet: iPhone 3G laden met iPad 10W USB Power Adapter | mhoutman | iPad algemeen | 0 | 28-07-10 15:04 |
iPhone besteld via ING? Opgelet | Erikkk | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-02-10 16:31 |
Opgelet : Bestellingen bij Defekt24.de | croiman | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-07-08 17:38 |
|
|