//

Opgelet met iOS 8.0.1...

Opgelet met iOS 8.0.1... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al iemand die heeft gerestored van 8.0.1 naar 8.0 op de iPhone 6 Plus? Zo ja, hoe is dat gegaan? Vlekkeloos? Ik hoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-09-14, 22:25
pAniC pAniC is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Is er al iemand die heeft gerestored van 8.0.1 naar 8.0 op de iPhone 6 Plus?
Zo ja, hoe is dat gegaan? Vlekkeloos?

Ik hoor net op het forum van macrumors dat een "update" naar 8.0 vanaf 8.0.1 het issue oplost:

1) Disable "Find my iPhone": Settgins -> iCloud -> Find My iPhone -> turn it off
(this works in Wi-Fi areas only, if you have no Wi-Fi, you may need to do a DFU restore, instructions at the bottom. You shouldn't have to with an update)

2) Delete the 8.0.1 update if present: Settings -> General -> Usage -> Manage Storage -> then look for the iOS update and delete it

3) Download the firmware (direct apple links):

8.0.0 (iPhone 6+/6 PLUS): iPhone7,1_8.0_12A366_Restore.ipsw
http://appldnld.apple.com/iOS8/031-0...6_Restore.ipsw

8.0.0 (iPhone 6): iPhone7,2_8.0_12A365_Restore.ipsw
http://appldnld.apple.com/iOS8/031-0...5_Restore.ipsw

4 MAC) After downloading, on a MAC, you have to hold the ALT/OPTION and select update to bring up the option to select the older firmware.
4 WINDOWS) Hold SHIFT if using WINDOWS and select UPDATE to bring up the option to select the older firmware.

Fix confirmed working.

DFU Restore (some from iClarified)
1) Open iTunes and connect the iPhone to your Mac.
2) Press and hold the Home button and the Sleep/Wake button at the same time.
3) After exactly 10 seconds release the Sleep/Wake button. Continue holding the home button until you iTunes pops up a message telling you that it has detected an iPhone in recovery mode.
4 MAC) Restore the firmware by selecting ALT/Option and Restore.
4 WINDOWS) Restore the firmware by selecting Shift and Restore.

Laatst gewijzigd door pAniC; 24-09-14 om 23:08.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-09-14, 23:18
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Alles werkt goed hier
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #43  
Oud 25-09-14, 08:03
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

iOS 8.0.2 komt eraan met een fix...

Loss of cellular service or ability to use Touch ID after updating to iOS 8.0.1 on iPhone 6 or iPhone 6 Plus
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #44  
Oud 25-09-14, 10:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Is daar een specifieke reden voor?
Ja, ik heb daar een specifieke reden voor. Heb eens serieuze vodden gehad met twee (2) iPhone 4S met iOS 6 OTA updates. En ook met een Delta-Update in OS X 10.7 Lion. Sindsdien doe ik geen OTA of Delta-Updates meer. Ben zo'n ezel die zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot.

Met een iTunes update ben ik ook zeker dat er een fris gewassen en gestreken disk image op de iDevices komt en geen soort van patchwork.
  #45  
Oud 25-09-14, 11:58
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, ik heb daar een specifieke reden voor. Heb eens serieuze vodden gehad met twee (2) iPhone 4S met iOS 6 OTA updates. En ook met een Delta-Update in OS X 10.7 Lion. Sindsdien doe ik geen OTA of Delta-Updates meer. Ben zo'n ezel die zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot.

Met een iTunes update ben ik ook zeker dat er een fris gewassen en gestreken disk image op de iDevices komt en geen soort van patchwork.
Thanks om te verduidelijken

Wat is dan in principe "het beste", gewoon via iTunes installeren, of "restoren" naar de nieuwste software en dan een backup terugzetten? Of maakt dit niet veel uit, zolang het maar via iTunes is?
  #46  
Oud 25-09-14, 12:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Of maakt dit niet veel uit, zolang het maar via iTunes is?
Ik klik op "Update" in iTunes en dat was het dan. Allez, meestal op Option+Update omdat ik de ipsw files altijd uit het iOS Dev Center download.

Een iTunes restore doe ik alleen in geval van nood (en dat komt wel vaker voor op de test iPhones).
  #47  
Oud 25-09-14, 12:32
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Ik had net op de ipad Air bij Safari zelfs een groen scherm

En ook blijft dat activiteitscirkeltje links naast het Wi-Fi teken maar doordraaien.

Nog nooit meegemaakt met updates dat het zo erg bekritiseerd werd!

BTW duurt het downloaden van ispsw bestanden altijd zo lang 1 uur!!) of is het door alle ellende zo extreem druk?

Laatst gewijzigd door MCNO; 25-09-14 om 12:37. Reden: Extra info
  #48  
Oud 25-09-14, 20:05
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Thanks om te verduidelijken

Wat is dan in principe "het beste", gewoon via iTunes installeren, of "restoren" naar de nieuwste software en dan een backup terugzetten? Of maakt dit niet veel uit, zolang het maar via iTunes is?
Gewoon updaten door op update te klikken duurt minder lang dan herstellen. Herstel doe je iPhone raar doet, dan kan dat een softwarematig probleem zijn en een herstel lost dat op door de software volledig opnieuw te downloaden.
  #49  
Oud 26-09-14, 13:52
Robrotterdam Robrotterdam is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 13
Standaard iOS 8.01

HELP!!!!!!!

Sinds gisteren de trotse bezitter van een 6 plus. Vanochtend de laatste update geïnstalleerd en toen begon de ellende. iPhone doet niets meer. Herstellen van de iPhone lukt ook niet meer, steeds dezelfde foutmelding (3004). Bellen met apple care levert evenmin iets op.
Het toestel komt uit Oberhausen en een medewerker van apple deelde me zojuist mee dat het ruilen van een in het buitenland gekocht toestel in Nederland niet meer mogelijk is. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft en/of een oplossing weet??

Alvast dank!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opgelet voor oplichters! Techfreak Archief 1 09-10-12 00:35
Opgelet: iPhone 3G laden met iPad 10W USB Power Adapter mhoutman iPad algemeen 0 28-07-10 15:04
iPhone besteld via ING? Opgelet Erikkk Odido (T-Mobile) 17 19-02-10 16:31
Opgelet : Bestellingen bij Defekt24.de croiman Koopinformatie Nederland 0 26-07-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.