Voorraad Apple Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Kan iemand mij vertellen of, en zo ja, waar ik ergens terug kan vinden of een bepaald model op voorraad is in de Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voorraad Apple Store
Hoi,
Kan iemand mij vertellen of, en zo ja, waar ik ergens terug kan vinden of een bepaald model op voorraad is in de Apple store? De reserveringspagina werkt niet (meer) op dit moment. https://reserve.cdn-apple.com/NL/nl_...e/availability Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik reis heel veel, en kom in nog wat apple stores.... maar de Nederlandse apple store is denk ik een van de meest ongeorganiseerde apple stores ter wereld... het zal mij enorm verbazen als deze site vannacht om 12 uur gaat werken, zoals in elk ander land
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zo te zien hadden ze in Haarlem wel een boordje "reserveringen", iets wat ontbrak in Den Haag.
|
|||
|
|||
excuse me. that is just plain pathetic
|
|
||||
|
||||
In Amsterdam was er niet eens een speciale rij voor reserveringen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan wacht ik even af! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2014 om 19:47 ---------- Citaat:
Ik ben benieuwd! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voorraad online Apple Store en providers | Markster77 | iPhone algemeen | 12 | 12-11-13 10:34 |
Voorraad checken Apple Store Amsterdam? | iToms | iPhone algemeen | 5 | 07-11-13 16:17 |
Voorraad Apple Store? | PSlomp | Archief | 2 | 29-09-12 21:06 |
Voorraad iPhone 4 Apple store Covent Garden? | humperdinc | Koopinformatie Rest Europa | 102 | 08-11-10 17:16 |
Voorraad apple store in de UK | gotti | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 09-09-10 21:12 |
|
|