Is mijn iPhone nu volledig gewist? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Omdat ik nu de iPhone 6 heb, ga ik mijn oude iPhone 4 verkopen. Ik heb hem eerst gewist door instellingen -> algemeen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is mijn iPhone nu volledig gewist?
Beste forumleden,
Omdat ik nu de iPhone 6 heb, ga ik mijn oude iPhone 4 verkopen. Ik heb hem eerst gewist door instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> wis alle inhoud en instellingen. Vervolgens heb ik hem aan iTunes gekoppeld en heb ik de iPhone hersteld. Mijn vraag is nu of ik er 100% zeker van kan zijn dat alle gegevens en informaties verwijderd zijn (ook van eventuele caches en zandbakjes) en dat de nieuwe eigenaar (ook via een eventuele jailbreak) niet in het bezit kan komen van persoonlijke gegevens die vroeger op de iPhone hebben gestaan ? Alvast bedankt voor jullie reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je weet het tenslotte maar nooit waar je privé kiekjes belanden met iCloud....
|
|
|||
|
|||
Ja alles is gewist !
|
|
||||
|
||||
Mijn ervaring uit het geleden met jail breaken is dat een boel gegevens verborgen achterblijven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De vraag die ik mij stel is of de koper die eventueel wel een jailbreak zou doen, nog aan vroegere (verborgen) informatie zou geraken. Is hetgeen ik gedaan heb (alle gegevens wissen en herstellen via iTunes) voldoende om dit echt te voorkomen ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4S zoek mijn iphone gewist help | melvinw95 | iPhone algemeen | 9 | 05-12-14 01:00 |
Mijn Iphone is gewist op afstand door iemand anders. Is dat te achterhalen? | cDawg | iPhone algemeen | 5 | 06-08-13 09:35 |
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist | leopold3 | iPhone algemeen | 3 | 30-10-12 19:40 |
Al mijn muziek werd ongewild gewist op iPhone 4 | rmjvos | Muziek, foto & video | 0 | 09-03-11 09:39 |
Hoe maak ik mijn u.s.a iphone volledig werkend | dborneman | iPhone algemeen | 21 | 24-11-07 17:34 |
|
|