iPhone 6 - 6C - 6S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Frederik81; inderdaad - we zullen zien! Verder helemaal met je betoog eens!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@Frederik81; inderdaad - we zullen zien! Verder helemaal met je betoog eens!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Een uitleg over het verschil tussen de iPhone 5 met de A6 32-bits processor en de iPhone 5s met de A7/M7 64-bits processor is aan jou niet besteed vermoed ik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat de volgende keynote maar snel komen! |
|
|||
|
|||
Niet alleen dat, persoonlijk vind ik het argument dat de -S versie altijd de "betere" versie van de tick generatie is, maar beperkt houdbaar is. Ik snap de gedachte wel maar er veranderd teveel tussen de modellen om te zeggen, "ik sla deze generatie over want de volgende (tock) is de verbeterde versie van deze (tick) generatie. Er verandert teveel tussen de tick en tock generaties. De volgende tick (op de tock) generatie immers bevat weer de leermomenten. Ik snap de gedachte maar het snijdt simpelweg geen hout. Wat ik wel snap is, het kost me teveel geld dus ik sla een generatie over. Dat snap ik perfect!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Persoon die deze heeft gekocht is er tevreden mee. |
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen week een iPhone 5, 5s en een 6 gekocht naast de 4s die ik al had en het verschil in snelheid is voor de meeste apps niet merkbaar. Het grote verschil ga je echt merken in filmpjes, spelletjes etc. De rest is voor het appen, twitteren en facebook niet merkbaar qua verschil. Tuurlijk kan je ze naast elkaar leggen en elke app apart opstarten en meten met een stopwatch maar voor het gevoel valt het allemaal wel mee. Ik ben van het dagelijks gebruik nu overgestapt van een 4s naar de 6 en ik kan niet zeggen van wauw wat is mijn productiviteit verhoogt en wat heb ik dit gemist.
|
|
|||
|
|||
Vanuit het design oogpunt zou ik zeggen spring op de normale 6, ervan uitgaande dat je 2 jaar met je tel doet. Daarna spring je op de 7.
Ik begon zelf met de 3GS 2 jaar om naar de 4s te gaan. Ik keek in mijn 2e jaar altijd met smacht naar de iphone 4, daarom besloot ik na na 1 jaar van de 4s naar de 5 te gaan. Toen de 5s uitkwam had ik dat gevoel minder, je voelt niet echt dat je iets mist. Wil je steeds het nieuwste design neem dan gewoon de 6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|