Vervelende popup iphone 6 plus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg steeds deze melding. Maakt niet uit wat ik kies, hij komt steeds weer terug. Heb al uitgelogd in appstore en weer opnieuw opgestart. Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervelende popup iphone 6 plus
Krijg steeds deze melding. Maakt niet uit wat ik kies, hij komt steeds weer terug. Heb al uitgelogd in appstore en weer opnieuw opgestart. Iemand nog ideeën?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is een bekende bug in iOS 8.0. Mogelijk ook nog in 8.0.2? De geruchten gaan dat iOS 8.1 wordt vrijgegeven de 20ste van deze maand, daarin is het opgelost.
Ik heb de bug zelf ook gehad en ik kan je garanderen dat zelfs herstellen het probleem ook niet oplost.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP, krijg vervelende popup/berichtjes van home.kpn.nl.....hoe krijg ik ze weg? | Liliane1967 | iPhone algemeen | 11 | 26-10-14 11:57 |
iPhone: vervelende pop up | voorbeeld | Jailbreak | 1 | 23-10-11 11:19 |
Vervelende bladwijzer springboard | Davidduzy | iPhone algemeen | 9 | 29-06-08 14:02 |
|
|