geluid Iphone 6 telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen Ik heb zopas een Iphone aangekocht en mijn enthousiasme is erg miniem Ik hoor de stem van de beller nauwelijks en ze klinkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geluid Iphone 6 telefoon
Beste iedereen
Ik heb zopas een Iphone aangekocht en mijn enthousiasme is erg miniem Ik hoor de stem van de beller nauwelijks en ze klinkt heel metalig Kan ik hier iets aan doen? Alvast heel erg bedankt JP |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt het om het volume wat hoger te zetten. Druk tijdens het bellen op de bovenste volumeknop.
|
|||
|
|||
die staat al op maximaal natuurlijk..
dan nog, nauwelijks hoorbaar... pfff ziet er niet goed uit!! JP |
|
|||
|
|||
Ik had exact hetzelfde probleem. Bij de eerste telefoongesprekken met mijn nieuwe iPhone 6 kon ik mijn gesprekspartner amper verstaan.
Ik heb dan maar een harde reset gedaan en sindsdien is het probleem opgelost. Mijn toestel werkt nu perfect. Hopelijk lukt dit bij u ook ! Succes. |
|
|||
|
|||
Goede raad is goud waard.... harde reset en.... opgelost! welbedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID | Marionnnnnn | iPhone algemeen | 3 | 03-07-13 13:25 |
Geluid bij telefoon werkt niet | Ruby | iPhone algemeen | 22 | 29-09-10 15:11 |
geluid: de telefoon lijkt wel hees! | ReenPouwels | iPhone algemeen | 0 | 16-03-10 16:52 |
Geen geluid bij opnemen telefoon | macdano | Archief | 3 | 29-07-09 21:27 |
|
|