Iphone doorschakelen via Wi-Fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn man en ik hebben beide een iPhone 4s. Deze heeft beide dezelfde apple id. Wanneer we thuis zijn ingelogd (op hetzelfde Wi-Fi netwerk) en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone doorschakelen via Wi-Fi
Mijn man en ik hebben beide een iPhone 4s. Deze heeft beide dezelfde apple id. Wanneer we thuis zijn ingelogd (op hetzelfde Wi-Fi netwerk) en ik word gebeld, dan krijgt mijn man na 1 maal rinkelen ook telefoon. Op zijn scherm komt dan: van uw iPhone.
Wanneer een van ons geen verbinding heeft met dit netwerk, dan gebeurt dit niet. Hoe kan ik dit oplossen? Zijn beide recent over gestapt naar ios 8.0.2. Ligt het hier aan? Probleem is ook maar sinds deze nieuwe release. Bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Instellingen - algemeen - handoff en voorgestelde apps - handoff uitzetten op 1 of beide iPhones
Dat did the trick om mijn iPad niet te laten rinkelen bij een telefoontje naar m'n iPhone |
|
|||
|
|||
Het onderstaande kan ook:
iOS 8: Ontvangen van oproepen op iPad en iPod Touch uitschakelen | appletips |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S doorschakelen | Stien87 | iPhone algemeen | 10 | 21-06-12 17:20 |
doorschakelen | henniejongbloed | iPhone algemeen | 0 | 26-08-11 12:46 |
Doorschakelen van GSM werk naar iPhone | dendirk | Archief | 3 | 15-08-09 13:30 |
App voor doorschakelen iphone naar andere telefoon | martijnsnoek | iPhone Apps | 1 | 05-05-09 19:46 |
Doorschakelen | JPK | Archief | 2 | 17-03-08 21:53 |
|
|