//

Soms geen geluid met iOS8

Soms geen geluid met iOS8 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar iOS 8 heb ik af en toe geen geluid op mijn iPhone. Als ik dan de volume knoppen indruk dan komt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-14, 12:32
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard Soms geen geluid met iOS8

Sinds de update naar iOS 8 heb ik af en toe geen geluid op mijn iPhone. Als ik dan de volume knoppen indruk dan komt het belvolume teken in beeld, maar staat er geen indicatie van het geluidsniveau. Ik kan dan drukken op de knoppen wat ik wil, maar het geluid is dan niet te beïnvloeden en blijft gewoon op uit. Als ik de iPhone dan opnieuw opstart is het geluid weer gewoon normaal en in te stellen. Dit gaat dan een tijdje goed en dan komt het probleem na een aantal dagen weer terug.

Ik heb ook al meerdere keren een harde reset gedaan, maar zonder resultaat.

Meer mensen hier ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-14, 15:24
ibommel ibommel is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 11
Standaard

Inderdaad sinds het upgraden naar ios8 krijg ik geen meldingsgeluiden meer.
Van bv whatsapp, telefoon, sms-berichten. ook de bekende klik bij uitzetten van de iphone hoor ik niet. wel gaat de wekker af. (gelukkig) ook de klik die er komt als je een foto maakt hoor ik niet. Wel kan ik bij geluidsinstellingen al de soorten ringtones horen.
Alle instelling ben ik langsgeweest, maar ik kon niets vinden. wie kan mij een advies geven.
Ook aan en uitgezet. maar zonder resultaat.
Ik hoor graag hiervan
Met vriendelijke groet
peter
  #3  
Oud 10-10-14, 17:08
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Dergelijke problemen heb ik niet gehad met het geluid. Alleen af en toe dat het geluid simpelweg niet meer te regelen valt. Na een keer uit en aan is het weer goed. Dit komt bij mij heel af en toe voor. Afgelopen week overigens geen last meer van gehad.

Al eens een harde reset geprobeerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Soms problemen met geluid waterlooplein iPad algemeen 4 27-01-13 05:00
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker kennyyang iPad algemeen 0 07-09-12 02:53
Soms wel en soms geen mail ontvangen Mvos iPhone algemeen 1 01-03-10 17:13
soms geluid dettie Unlock [archief] 1 09-04-08 13:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.