Levering iPhone 6 / wie mag product aannemen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik zit zelf in het buitenland, maar wil graag een iPhone 6 bestellen en bij mij thuis (NL) laten bezorgen. Mag familie deze dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Levering iPhone 6 / wie mag product aannemen?
Goedemiddag,
Ik zit zelf in het buitenland, maar wil graag een iPhone 6 bestellen en bij mij thuis (NL) laten bezorgen. Mag familie deze dan aannemen? Wordt met UPS bezorgd denk ik? Zie jullie reacties graag tegemoet! Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben een Belg, maar dat maakt geen verschil vermoed ik.
Ik was weg werken, en mijn ouders hebben mijn iPad ontvangen, deze had ik ook bij Apple online besteld. |
|
|||
|
|||
Okay, thanks. Moet goed komen dan denk ik.
Als er een simkaart bij zit moet je sowieso altijd zelf in ontvangst nemen, maar hopen dat het in dit geval niet zo is! |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone laten leveren op mijn werk. Is inderdaad met UPS. Een collega mocht zonder probleem af tekenen.
Gelukkig kan ik iedereen op men werk vertrouwen. |
|
|||
|
|||
Bizar! Te gek voor woorden eigenlijk, maar in dit geval: Fijn!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor de chauffeurs misschien niet, maar je zou er vanuit gaan dat het vanuit UPS anders geregeld is. Toestel met simkaart heb ik me altijd moeten identificeren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We mogen blij zijn dat UPS nog een van de betrouwbaarste koeriersdiensten is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6 plus / Levering | CharlyApple | Koopinformatie België | 2 | 30-09-14 13:33 |
vragen over Mophie product voor iphone 5 | janinee | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 25-09-13 12:49 |
Nieuwe iPhone 5 kan soms geen gesprekken aannemen of maken | dendirk | iPhone algemeen | 32 | 25-07-13 21:26 |
wie o wie stappenplan voor themes iPhone 3g | tinos | Jailbreak apps en thema's | 7 | 06-10-08 11:40 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|