Uitzetten melding mobiele data is uitgeschakeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Om data te besparen heb ik mobiele data gebruik uitgezet voor oa podcasts en de appstore. Nu krijg ik echter in deze apps continu de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitzetten melding mobiele data is uitgeschakeld
Om data te besparen heb ik mobiele data gebruik uitgezet voor oa podcasts en de appstore. Nu krijg ik echter in deze apps continu de irritante melding Mobiele data is uitgeschakeld voor "naam app".
Kan iemand mij vertellen hoe ik die melding uit kan zetten (anders dan door mobiele data in te schakelen )? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
JA!! Dat wil ik ook graag. Niemand weet de oplossing?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiele data gebruik uitzetten van apps | cuccaracha | iPhone algemeen | 0 | 29-09-14 16:34 |
Pushberichten Terwijl Data is Uitgeschakeld? | OsmanKB | iPhone algemeen | 2 | 28-12-13 19:28 |
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi | Micht | iPhone algemeen | 2 | 29-09-12 22:21 |
Opnen van berichten : Mobiele data uitgeschakeld | tekstarzz | iPhone algemeen | 6 | 16-09-11 18:33 |
Cydia - melding update uitzetten | belgiumiphone | Jailbreak apps en thema's | 11 | 01-02-10 12:05 |
|
|