//

Find my iPhone niet meer te installeren op iOS7 Wat nu?? :(

Find my iPhone niet meer te installeren op iOS7 Wat nu?? :( discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit met hetvolgende lastige probleem. Mijn iPhone 4s moest vervangen worden en ik zag de grotere iPhone 6 niet zitten (vanwege zijn grote). Dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-10-14, 16:57
Aaitelefoon Aaitelefoon is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard Find my iPhone niet meer te installeren op iOS7 Wat nu?? :(

Ik zit met hetvolgende lastige probleem. Mijn iPhone 4s moest vervangen worden en ik zag de grotere iPhone 6 niet zitten (vanwege zijn grote). Dus ik heb een nieuwe iPhone 5s 64gb gekocht (vind ik nog juist ok qua grote). Deze heeft de laatste versie van iOS 7 (7.1.2). Vermits dit zeer snel en stabiel werkt, heb ik geen enkele noodzaak om naar iOS 8 te upgraden. Ik wil ook totaal niet naar iOS 8 upgraden en zie momenteel ook geen enkel nut. Zeker als ik lees welke minpunten dit allemaal kan veroorzaken bij de 5S. Mijn iPad Air, iPad mini, enz blijven ook allemaal mooi op iOS 7.1.2. Werkt perfect!

Ik had de data van mijn vorige 4S via iTunes terug op mijn nieuwe 5S geïnstalleerd. Ik vond dat het batterijleven van mijn nieuwe 5S een pak minder was dan mijn 4S. Na een batterijtest bij een Apple center werd mij door Apple aangeraden om mijn 5S volledig te wissen en terug vanaf 0 als een nieuw toestel te installeren. Zo gezegd zo gedaan en dan manueel alle app's er terug opgezet en alle settings terug gezet naar wens.

Nu is het grote probleem dat de app find my iPhone blijkbaar niet meer beschikbaar is voor iOS 7 en enkel voor iOS 8. Damn dit is slecht nieuws!!!! Want ik heb echt al heel veel aan deze app gehad (mijn vriendin haar iPhone + handtas was ooit weggenomen en via de find my iPhone app op mijn 4s hebben we alles die avond terug gevonden op een andere plek). Nu zou je denken; als de app niet meer beschikbaar is surf dan gewoon via safari naar www.icloud.com en doe het dan via de webbrower (zoals op uw desktop).

Dit lukt dus niet via safari op iPhone omdat deze direct doorheeft dat je van een mobiel toestel surft, dus dan kom je direct op een pagina die zegt dat je de "find my Iphone" app moet installeren… Ok we geven niet op dus we proberen via een alternatieve brower te surfen naar www.icloud.com en maken hem wijs dat ik surf van een desktop (met de browser app's Atomic web en Mecury kan je dit doen)… Maar op deze manier surfen kan je niet heel de pagina van icloud.com zien en kan je dus ook niet inloggen om zo find my iPhone te gebruiken.

Dus wat nu? Hoe kan ik find my iPhone op iOS 7 gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-14, 17:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aaitelefoon Bekijk bericht
Dus wat nu? Hoe kan ik find my iPhone op iOS 7 gebruiken?
Als je die app ooit met iTunes hebt gedownload dan staat die in de iTunes bibliotheek en kan je die met iTunes installeren. Als de app ondertussen overschreven is door de nieuwste versie dan kan je de vorige versie terughalen uit de Time Machine backup.

Dat werkt natuurlijk alleen als je:
1) Regelmatig de aangekochte apps download in iTunes op de Mac;
2) Regelmatig Time Machine backups maakt van de Mac;

Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 herkent simkaart niet meer na update ios7 Frocky71 iPhone algemeen 7 25-09-13 22:34
Navigon niet meer op de Iphone na Update ios7 mogumrs iPhone Apps 3 19-09-13 17:11
Iphone 5 werkt niet meer na update IOS7 beta 4 nierop Ontwikkelen voor iOS 10 03-08-13 15:50
iOS7 installeren erikroeier iPhone algemeen 3 11-06-13 12:54
Find My iPhone werkt niet meer op refurb akoya00 iPhone algemeen 1 30-07-11 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:20.