Airplay werkt wel via computer niet via iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 6 geeft bij muziek geen mogelijkheid deze te beluisteren via mijn Denon AVR-X4000. Het icoontje om dit in te schakelen ontbreekt op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airplay werkt wel via computer niet via iPhone
Mijn iPhone 6 geeft bij muziek geen mogelijkheid deze te beluisteren via mijn Denon AVR-X4000.
Het icoontje om dit in te schakelen ontbreekt op de iPhone. Dat houdt in dat de iPhone de versterker niet "ziet". Vreemd genoeg werkt het wel via iTunes op de computer. De Wi-Fi van de Denon en de iPhone staan op 't zelfde netwerk, zoals de gebruiksaanwijzing aan geeft. Wat doe ik fout? Met vriendelijke groet. Tjardi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Airplay iPhone werkt niet | monique1981 | iPhone algemeen | 3 | 02-08-14 12:16 |
iphone 4 laad wel op maar geageert niet op aansluiting computer/itunes | poekie7619 | iPhone algemeen | 0 | 09-11-12 13:16 |
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet | Drezzz | iPhone algemeen | 7 | 08-12-11 23:25 |
Windows: Backup iphone wel op computer maar niet in itunes | Sprintking | iTunes | 0 | 26-02-11 13:56 |
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! | druppers | iPhone algemeen | 9 | 04-06-10 17:13 |
|
|