SIM-kaart wordt niet ondersteund discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iPhone 3G van uit Nederland, en ik wil hier in België er gebruik van maken. Maar ik kan die dus niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart niet ondersteund
Beste,
Ik heb een iPhone 3G van uit Nederland, en ik wil hier in België er gebruik van maken. Maar ik kan die dus niet activeren met een Belgische simkaart? dus graag ik ook niet verder dat het aansluiten van iTunes probleem? Kan ik dit op een manier oplossen ? Grz Mathias |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Daarvoor moet je unlocken. Dit kan je door de juiste 3.1.2 customfirmware te downloaden uit dit topic. Dan met shift-herstel updaten in iTunes. Als laatste Ultrasn0w uit Cydia halen en je iPhone is gejailbreakt én unlockt zodat je er ook een Belgische simkaart in kan steken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iMario; 15-10-09 om 22:11. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
||||
|
||||
Je moest de juiste customfirmware downloaden en installeren Jij hebt waarschijnijk die zonder activatie genomen, maar als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock, moet je die mét activatie nemen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
- Jailbreak - Activatie - Cydia Genomen, die is toch goed ? dan gwn gedownload en wat moet ik dan met dat bestand doen ? |
|
||||
|
||||
Als je nu op 3.0 zit dan kun je gewoon Redsn0w gebruiken om hem te activeren. Daarna kun je een custom 3.1.2 MET activatie downloaden en dan herstellen in recovery mode naar die custom.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit nog altijd op de emergency optie VOORALEER je de iphone kan gebruiken. Dan moet je een sim-kaart insteken vooralleer je de iphone kan gebruiken dus kan ik ook me fw niet gaan bekijken ezv .. |
|
||||
|
||||
Download Redsn0w en gebruik dat
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij Redsn0w? Maak anders eens een screenshot.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je moet niet naar de officiele 3.1.2 gaan he.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Herstel idd met 3.0. Daarna krijg je error 1015. Download iRecovery via google en voer de volgende commando's uit:
setenv auto-boot true saveenv fsboot Daarna jailbreaken met Redsn0w. Daarna een custom firmware MET activatie downloaden en in Recovery Mode herstellen naar die custom. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon een custom 3.1.2 downloaden uit het custom firmware topic MET activatie. Daarna iPhone in Recovery Mode zetten en herstellen naar die custom firmware.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu duidelijk de activatie gedownload en gehersteld .. maar kan nog steeds geen ontvangste krijgen op mijn belgische provider ?
|
|
||||
|
||||
En je hebt Ultrasn0w al geïnstalleerd uit Cydia?
|
|
|||
|
|||
K het werkt topic mag toe!
|
|
|||
|
|||
sim kaart niet wordt ondersteund?
Beste,
Ik heb het volgende probleem,Ik heb een simlock vrije Iphone 3G, ik had hem aangesloten op PC en iTunes opgestart. Ik kreeg melding dat er een nieuwe update is voor dit programma, gedownload en geïnstalleerd. Daarna ging me Iphone opnieuw opstarten en toen kreeg ik in iTunes het volgende melding: De SIM kaart in de Iphone wordt niet ondersteund" En in Iphone kan ik alleen noodoproep bellen. De Iphone was gewoon simlock vrij. Komt dit door dat ik een update hebt uitgevoerd? Herkent iemand dit probleem? Gr. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Iphone sim kaart wordt niet meer ondersteund | Carima1983 | iPhone algemeen | 9 | 21-01-12 17:03 |
iPhone 3G: de sim kaart in de iphone wordt niet ondersteund | Guest-20191103144301 | Unlock | 11 | 23-01-11 19:25 |
SIM-kaart wordt niet ondersteund | mich@ | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 22:22 |
sim kaart wordt niet ondersteund | Kjelle | Archief | 1 | 20-08-09 08:35 |
Engelse Iphone :sim kaart wordt niet ondersteund | vandenbossche | Unlock [archief] | 1 | 17-03-09 20:49 |
|
|