SIM-kaart wordt niet ondersteund discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Was hij niet gewoon met software simlockvrij gemaakt, dan ben je nu dus de simlock kwijt? Of weet je dat niet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Was hij niet gewoon met software simlockvrij gemaakt, dan ben je nu dus de simlock kwijt? Of weet je dat niet?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je met software simlockvrij gemaakt? Hij was al simlockvrij...
|
|
||||
|
||||
Je hebt hem waarschijnlijk tweedehands gekocht? Heb je geüpdate naar firmware 3.1 of 3.1.2?
Als dat zo is heb je een (groot) probleem. Baseband 05.11.07 (waarnaar je iPhone is geüpdate) is helaas nog niet te unlocken. Je hebt nu dus een dure iPod in je bezit. Wat je kan doen: je iPhone herstellen met een customfirmware (met activatie). Je iPhone is dan al geactiveerd dus je kan er alweer iets mee doen. |
|
|||
|
|||
Hij kan simlockvrij zijn gemaakt (simlock eraf gehaald dus), maar hij kan ook vanaf fabriek al simlockvrij zijn. En dat is een belangrijk verschil om de reden die WDS001 uitlegt, vandaar mijn vraag.
|
|
|||
|
|||
@WDS001 Ik heb het programma customfirmware gedwonload. Maar wat moet ik er nu mee? Hij wil niet openen met iTunes...?
|
|
||||
|
||||
Zet je iPhone in DFU of Recovery (zie Wiki) en herstel je iPhone met die customfirmware. Dit doe je door shift ingedrukt te houden en op herstel te duwen.
|
|
|||
|
|||
Shift ingedrukt houden op toetsenbord tog? Maar waar moet ik herstel vinden? Ik zie dat niet in iTunes...?
|
|
||||
|
||||
Shift op het toetsenbord van je PC, ja. Zodra je je iPhone aan je PC hangt verschijn links in de lijst 'iPhone van ... ', daarop klikken en dan zie je in het midden 2 knoppen: 'Zoek naar update' en 'Herstel'
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: ik heb ook met andere SIM-kaart geprobeerd, zonder resultaat... Heb hem in DFU gezet, en geprobeerd te herstellen met die customfirmware, maar is helaas niet gelukt. krijg volgende foutmelding: "De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan(1604)" Hij is nu hersteld, alleen hij ziet me SIM-kaart niet ofzo... Mijn contactpersonen staan er nog wel in. Bij iTunes krijg ik volgende melding: " Er is een nieuwe versie van de iPhone software beschikbaar (versie 3.1.2)" Moet ik hem updaten naar 3.1.2? Laatst gewijzigd door iMario; 23-10-09 om 21:53. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Citaat:
staat bij instellingen/algemeen/info en dan bijna onderaan bij modemfirmware deze is vermoedelijk 05.11.07 dat is de oorzaak voor het niet kunnen bellen in jouw geval, want met welke provider wil je bellen en waar komt het toestel vandaan?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ziet hij de SIM nou gewoon niet of heb je geen netwerkverbinding? Dat zijn twee wezenlijk verschillende dingen namelijk.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je had niet moeten herstellen in iTunes, dat heeft je de das omgedaan. Want jouw toestel is vermoedelijk simlockvrij gemaakt en niet origineel simlockvrij |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm geen netwerkverbinding denk ik... linksboven in iPhone staat "Geen service" ? Laatst gewijzigd door iMario; 23-10-09 om 21:53. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand die een uitweg biedt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
iReb zou een oplossing kunnen zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
een van de oudste, overgekocht van een vriend ( die btw gwn een nieuwe gekocht heeft dus niet gestolen ofzo) maar vo de rest ken ik er nix van |
|
||||
|
||||
Je geeft aan dat je nog geen iPhone hebt. Kijk in ieder geval al eens naar dat iReb, dat zou je kunnen helpen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! Iphone sim kaart wordt niet meer ondersteund | Carima1983 | iPhone algemeen | 9 | 21-01-12 17:03 |
iPhone 3G: de sim kaart in de iphone wordt niet ondersteund | Guest-20191103144301 | Unlock | 11 | 23-01-11 19:25 |
SIM-kaart wordt niet ondersteund | mich@ | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 22:22 |
sim kaart wordt niet ondersteund | Kjelle | Archief | 1 | 20-08-09 08:35 |
Engelse Iphone :sim kaart wordt niet ondersteund | vandenbossche | Unlock [archief] | 1 | 17-03-09 20:49 |
|
|