//

Kalender synchroniseren op 2 iphones

Kalender synchroniseren op 2 iphones discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje of dit mogelijk is. Mijn vriendin en ik hebben beiden een iphone, met allebei een verschillende apple id. Echter zijn we ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-14, 10:30
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard Kalender synchroniseren op 2 iphones

Even een vraagje of dit mogelijk is.


Mijn vriendin en ik hebben beiden een iphone, met allebei een verschillende apple id. Echter zijn we ook in het bezit van een macbook air, waarom mijn apple id gebruikt wordt.


Indien ik wijzigingen in de kalender aanbreng, wordt dit via mijn id gesynchroniseerd.


Is het echter ook mogelijk om de iphone van mijn vriendin op een manier te synchroniseren dat zij net dezelfde agenda ziet?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2014 om 09:44 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hakkes Bekijk bericht
Even een vraagje of dit mogelijk is.


Mijn vriendin en ik hebben beiden een iphone, met allebei een verschillende apple id. Echter zijn we ook in het bezit van een macbook air, waarom mijn apple id gebruikt wordt.


Indien ik wijzigingen in de kalender aanbreng, wordt dit via mijn id gesynchroniseerd.


Is het echter ook mogelijk om de iphone van mijn vriendin op een manier te synchroniseren dat zij net dezelfde agenda ziet?


Denk dat het al simpel op te lossen is met Family Sharing, waar een gedeelde agende zou beschikbaar zijn, als ik me niet vergis?


Komt die gedeelde agenda dan ook op de Macbook?


Enig nadeel, je bent precies verplicht om een creditcard in te geven bij family sharing? Anders kan je niet doorgaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-14, 10:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hakkes Bekijk bericht
Even een vraagje of dit mogelijk is.
Is het echter ook mogelijk om de iphone van mijn vriendin op een manier te synchroniseren dat zij net dezelfde agenda ziet?
Je kan met iCloud zoveel agenda's delen als je maar wil met andere iCloud gebruikers. Daar is zelfs geen Family Sharing voor nodig.
  #3  
Oud 21-10-14, 12:00
hakkes hakkes is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je kan met iCloud zoveel agenda's delen als je maar wil met andere iCloud gebruikers. Daar is zelfs geen Family Sharing voor nodig.


En moet je dat dan ergens aanduiden met wie enz je deze wil synchroniseren?
  #4  
Oud 21-10-14, 12:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hakkes Bekijk bericht
En moet je dat dan ergens aanduiden met wie enz je deze wil synchroniseren?
Yep. Je moet die persoon uitnodigen en die moet de uitnodiging accepteren. Het beste doe je dat in www.icloud.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 Iphones synchroniseren contacten via iCloud Hanna67 iCloud 15 06-12-13 22:27
kalender synchroniseert niet met gmail kalender click66 iPhone algemeen 1 22-09-13 00:16
synchroniseren iphone 5 en google kalender na ios5 robvanbuel iPhone algemeen 0 27-10-11 21:45
2 iPhones synchroniseren in iTunes ?? uluru1964 iTunes 3 22-08-10 09:34
IPhone kalender naar exchange kalender? mackaliaga iPhone algemeen 2 15-03-10 12:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.