Kalender synchroniseren op 2 iphones discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje of dit mogelijk is. Mijn vriendin en ik hebben beiden een iphone, met allebei een verschillende apple id. Echter zijn we ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kalender synchroniseren op 2 iphones
Even een vraagje of dit mogelijk is.
Mijn vriendin en ik hebben beiden een iphone, met allebei een verschillende apple id. Echter zijn we ook in het bezit van een macbook air, waarom mijn apple id gebruikt wordt. Indien ik wijzigingen in de kalender aanbreng, wordt dit via mijn id gesynchroniseerd. Is het echter ook mogelijk om de iphone van mijn vriendin op een manier te synchroniseren dat zij net dezelfde agenda ziet? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2014 om 09:44 ---------- Citaat:
Denk dat het al simpel op te lossen is met Family Sharing, waar een gedeelde agende zou beschikbaar zijn, als ik me niet vergis? Komt die gedeelde agenda dan ook op de Macbook? Enig nadeel, je bent precies verplicht om een creditcard in te geven bij family sharing? Anders kan je niet doorgaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan met iCloud zoveel agenda's delen als je maar wil met andere iCloud gebruikers. Daar is zelfs geen Family Sharing voor nodig.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 Iphones synchroniseren contacten via iCloud | Hanna67 | iCloud | 15 | 06-12-13 22:27 |
kalender synchroniseert niet met gmail kalender | click66 | iPhone algemeen | 1 | 22-09-13 00:16 |
synchroniseren iphone 5 en google kalender na ios5 | robvanbuel | iPhone algemeen | 0 | 27-10-11 21:45 |
2 iPhones synchroniseren in iTunes ?? | uluru1964 | iTunes | 3 | 22-08-10 09:34 |
IPhone kalender naar exchange kalender? | mackaliaga | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 12:41 |
|
|