iphone 6 plus camera kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week vrijdag mijn iphone 6 plus gekocht bij mobistar. Thuis alles geinstalleerd alles werkte perfect dus ging ik de camera is even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 6 plus camera kapot
Ik heb vorige week vrijdag mijn iphone 6 plus gekocht bij mobistar. Thuis alles geinstalleerd alles werkte perfect dus ging ik de camera is even testen. Na een aantal seconden kreeg ik een zwart scherm met zwart witte strepen. de camera van voor werkte wel dus achterste camera kapot. en dezelfde dag terug mee naar mobistar geweest voor op te sturen voor reparatie. Iemand hier nog last van een kapotte camera?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en iemand ook ervaring met iphone opsturen voor herstelling bij mobistar? vroeger kreeg je een dossiernummer voor uw herstelling op te volgen maar nu niet meer blijkbaar.
|
|
|||
|
|||
Je kan beter rechtstreeks contact met Apple opnemen. Dan heb je binnen een paar dagen een "nieuwe" (refurbished of remanufactured) iPhone.
http://support.apple.com/kb/he57?viewlocale=nl_NL |
|
|||
|
|||
Ja daar dacht ik pas later aan maar als je dit bij apple doet en je krijgt een nieuwe hoe zit dat dan met de garantie bij mobistar?
|
|
|||
|
|||
Gewoon alle papieren goed bewaren. Dan lijkt het me geen enkel probleem.
|
|
|||
|
|||
ok dan weet ik dat voor volgende keer moest er iets aan mijn iphone zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s camera kapot + flitser staat aan ivm waterschade | Thyx | iPhone algemeen | 9 | 16-08-13 13:00 |
iPhone 4S camera kapot na reparatie | macdrive | iPhone algemeen | 2 | 10-07-13 15:08 |
Front camera iphone 5 kapot na herstel vochtschade | knish | Archief | 3 | 03-11-12 13:17 |
Iphone 4 camera kapot | arvidvp | iPhone algemeen | 3 | 25-08-12 19:41 |
Camera kapot? | desonnaville | iPhone algemeen | 0 | 24-03-08 22:56 |
|
|