Klein stukje uit scherm opvullen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 5c laten vallen in een dronken bui. Nu is er links boven een stukje uit het hoekje. Niet waard om hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Klein stukje uit scherm opvullen
Ik heb mijn iphone 5c laten vallen in een dronken bui. Nu is er links boven een stukje uit het hoekje. Niet waard om hem te laten repareren want het scherm doet het nog heel goed. Ik vroeg me af of het slim is op te vullen (en waarmee) omdat er anders natuurlijk allemaal zooi in kan komen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een beschermhoesje erom doen ?
|
|
|||
|
|||
Pur....
|
|
|||
|
|||
Bisonkit
|
|
|||
|
|||
plak een screen protector op je scherm?
of anders gewoon een plakbandje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm iPhone 5 zit linksonder een klein beetje los | amiet01 | iPhone algemeen | 24 | 01-03-14 10:59 |
klein scherm in linkerbovenhoek na installatie winterboard | crazydrummer700 | iPhone algemeen | 3 | 23-01-13 23:22 |
iPhone: Klein scherm na iPhone Jailbreak | henrylnh | Jailbreak | 1 | 22-07-12 20:02 |
stukje uit behuizing iPhone 3G (ervaring?) | desonnaville | iPhone algemeen | 4 | 29-01-09 17:35 |
|
|