Geen update info in ITunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Met de laatste (nee, nieuwste, ik hoop niet laatste) versie van ITunes (12.01) zie ik bij updates geen info meer over wat de update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen update info in ITunes
Dag,
Met de laatste (nee, nieuwste, ik hoop niet laatste) versie van ITunes (12.01) zie ik bij updates geen info meer over wat de update behelst. Dat was daarvoor wel zo, maar nu moet ik voor elke update "bekijk in store" kiezen om de update info te krijgen. Ik heb nergens in de instellingen iets kunnen vinden wat dat zou kunnen aanpassen. Iemand hulp?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen internetverbinding na update iTunes | sabatini | iPad algemeen | 2 | 22-09-13 14:42 |
Info in Aps behouden na software update | Kleintje-Claud | iPhone Apps | 2 | 13-09-10 11:21 |
Windows: Na iTunes update 9.1.1.11 geen albumart | KillRoy1972 | iTunes | 0 | 13-05-10 01:57 |
Windows: na Itunes update geen herkenning meer | litmanen10 | iTunes | 0 | 05-02-10 20:57 |
Geen serice en/of provider na update Itunes | Reinieraaa | Overige providers Nederland | 3 | 23-09-09 18:22 |
|
|