//

Geen internetverbinding na update iTunes

Geen internetverbinding na update iTunes discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond heb ik een update van iTunes gedaan naar 11.1 op mijn computer die op Windows Vista draait. Ik heb verder geen problemen ondervonden tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-13, 14:01
sabatini sabatini is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard Geen internetverbinding na update iTunes

Gisteravond heb ik een update van iTunes gedaan naar 11.1 op mijn computer die op Windows Vista draait. Ik heb verder geen problemen ondervonden tot vanmorgen toen ik de computer opstartte. Geen internetverbinding meer. Mijn computer ziet de netwerkkaarten niet meer. Heeft iemand anders dit ook? Dit is de 2e keer al dat ik problemen heb door iTunes. Eerst had ik geen dvd-brander meer. Na nog een update van iTunes was dat weg en nu deze update naar 11.1 heb ik ineens geen netwerk meer. Wie kan me hier mee helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-13, 14:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sabatini Bekijk bericht
Dit is de 2e keer al dat ik problemen heb door iTunes. Eerst had ik geen dvd-brander meer.
Dat komt omdat er een alternatief DVD-programma zijn eigen drivers heeft geïnstalleerd in Vista, denk maar aan Nero of zoiets. Dat is niet de schuld van iTunes.

Verwijder in het Windows Control Panel -> Hardware de netwerk adapters en herstart de PC. Nu zou Windows nieuwe hardware moeten vinden en de juiste drivers installeren.
  #3  
Oud 22-09-13, 14:42
sabatini sabatini is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

We zijn het aan het proberen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 14:37 ----------

Niet gelukt... We hebben uiteindelijk de internetprovider gebeld. Alles gereset en heb internet maar weet niet hoe of wat...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2013 om 15:14 ----------

Durf nu Itunes niet meer te installeren. Maar ja hoe met het dan met mijn IPAD als ik een filmpje ofzo erop wil zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internetverbinding! maveric iPhone algemeen 123 01-03-11 19:54
Geen internetverbinding mikkedw iPad algemeen 4 27-09-10 22:27
geen internetverbinding amaryllida Archief 5 03-12-09 12:08
Geen internetverbinding Bakka iPhone algemeen 3 09-08-09 13:44
Firmware update 2.2 internetverbinding totalition iPhone algemeen 31 14-01-09 01:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:37.