Opschonen geheugen van mijn Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geheugen van Iphone 5s 16gb is zo goed als vol. Ik heb problemen met update ios 8.1 wil muziek er af halen ongeveer 6 gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opschonen geheugen van mijn Iphone
Geheugen van Iphone 5s 16gb is zo goed als vol. Ik heb problemen met update ios 8.1 wil muziek er af halen ongeveer 6 gb maar kan dit niet verwijderen omdat het geheugen blijft hangen op de cloud. Hoe kan ik dit oplossen om ruimte te maken en daarna mijn muziek en dan opnieuw bekijken wat ik er op wil zetten??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geheugen van 32 gb overzetten op 16 gb iPhone? | phyruz | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 14-08-14 12:43 |
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? | shiridaatjuh | iPhone algemeen | 7 | 23-10-13 00:39 |
Waar is mijn geheugen heen ( na IMovie etc.) | ReikiKing | iPhone algemeen | 0 | 16-06-11 19:41 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
|
|