//

Bliksem teken blijft hangen....

Bliksem teken blijft hangen.... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi heb een iphone 4S 16GB met ios 7.1.2 erop. Als ik ga laden en hij is vol blijft het bliksem tekentje staan,als ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-14, 00:59
berkus berkus is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 3
Standaard Bliksem teken blijft hangen....

Hoi heb een iphone 4S 16GB met ios 7.1.2 erop.
Als ik ga laden en hij is vol blijft het bliksem tekentje staan,als ik de stekker eruit trek soms verdwijnt ie na enige tijd en soms blijft die staan.
Heb al een harde reset uitgevoerd maar helaas. herstellen via iTunes lukt niet krijg foutmelding 3194.Hij gaat dan 8downloaden maar die wil ik niet omdat het vertraagd las ik. wie weet wat het kan zijn? Heb reeds ook het hele moederbord met 96% alcohol schoongemaakt. Trouwens batterij gaat ook snel leeg, je ziet het gewoon leeglopen als je bezig bent.

Heb onlangs ook opgemerkt dat als ie zogenaamd 100% vol is en je trekt de stekker eruit( word ineenkeer 95%) en erin geeft ie ook geen geluid meer en laad ook niet meer door. Het lijkt wel als of ie even moet afkoelen ofzo.

Laatst gewijzigd door berkus; 26-10-14 om 23:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart Frenky40 Jailbreak 2 16-08-11 21:36
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 18:09
Iphone Aplle teken blijft in beeld met laad cirkeltje! HELP Jorriiis iPhone algemeen 4 27-06-11 04:05
3GS blijft op Apple teken na RESETTEN HELP AUB! mo1990mo iPhone algemeen 6 22-12-10 20:20
Bluetooth connet probleem (bluetooht teken blijft grijs) druppers iPhone algemeen 3 11-08-10 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:06.