Agenda activiteit komt overal terug?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal Heb een vraagje ivm mijn agenda(app) wilde zojuist een activiteit toevoegen in de agenda.. Nu merk ik dat die zelfde activiteit overal terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda activiteit komt overal terug?!
Hey allemaal
Heb een vraagje ivm mijn agenda(app) wilde zojuist een activiteit toevoegen in de agenda.. Nu merk ik dat die zelfde activiteit overal terug komt.. Zelf volgend jaar staat deze er nog in... Meermaals dus.. Dit is wel lastig hoe kan dit vermeden worden?datum begin en einde staan juist ingegeven.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tik op de activiteit in de Agenda app, en tik dan rechtsboven op 'Wijzig'. Ga dan naar Herhaal en tik op 'Nooit'. Heeft dit geholpen?
|
|||
|
|||
Dat beb ik zelf overgeslagen blijkbaar was ik niet goed wakker.is dus opgelost
Bedankt |
|
||||
|
||||
Goed zo. Het is pas 21:25... Haha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Melding nieuwe activiteit gedeelde agenda | Pat1985 | iPhone Apps | 9 | 10-12-14 09:53 |
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren | ManonJ | iCloud | 2 | 10-10-13 15:36 |
App Agenda; Via Website/"toevoegen aan outlook" ontvangen Activiteit Verwijderen? | bgoevaer | iPad Apps | 0 | 29-01-12 15:56 |
activiteit toevoegen in agenda iphone 4s | darkdodo | iPhone algemeen | 10 | 29-12-11 15:39 |
telefoonscherm komt niet terug | elvisdemier | Archief | 6 | 20-11-09 14:49 |
|
|