Mijn bij Unigarant verzekerde Iphone is in de wc gevallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn telefoon in de wc laten vallen en nu is ie stuk... Ik heb een mobiele apparatuurverzekering bij Unigarant, maar in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe zit het met waterschade bij Unigarant?
Hoi,
Ik heb mijn telefoon in de wc laten vallen en nu is ie stuk... Ik heb een mobiele apparatuurverzekering bij Unigarant, maar in de voorwaarden staat nergens duidelijk of waterschade nou wel of niet verzekerd wordt. Het is nu zaterdag dus ik krijg ze waarschijnlijk over twee dagen pas te pakken. Dus ik vroeg me af: Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Of iemand die weet hoe het zit met waterschade bij Unigarant? (Heb het hele forum doorgespit maar kon het nergens vinden) Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door merel876; 15-11-14 om 19:49. Reden: andere titel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
http://www.unigarant.nl/media/docume...oorwaarden.pdf
Blz.3 Art.20 tot 24... Mijn interpretatie...dat ziet er niet goed uit... Art. 20 Paragraaf 1... 1. Voorkoming van schade U dient dermate zorgvuldig met uw mobiele apparatuur om te gaan, respectievelijk de meest veilige bewaarplaats te gebruiken, dat diefstal, verlies en beschadiging zoveel mogelijk wordt voorkomen en/of beperkt Suc6 d'rmee...
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone is in water gevallen | Feys | iPhone algemeen | 6 | 01-05-14 11:02 |
Iphone verzekering bij unigarant veilig? | Thanozzman | iPhone algemeen | 4 | 09-08-13 16:52 |
Mijn iphone 3gs is in de wc gevallen, wat nu? | free1995my | iPhone algemeen | 1 | 19-11-12 22:20 |
Mijn iphone Scrolt niet bij mijn telefoonlijst | shiizzll | iPhone algemeen | 4 | 27-12-09 13:15 |
Hulp nodig bij mijn iPhone Enquete! (voor mijn ondernemingsplan) - 5 min. | Berend44 | Archief | 2 | 05-10-09 13:57 |
|
|