krijg foutmelding 9006 bij downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) downloaden. Wanneer ik dit probeer krijg ik foutmelding 9006. Ik weet niet hoe ik deze fout kan herstellen. ik heb een nieuwe ipat mini Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
krijg foutmelding 9006 bij downloaden
downloaden. Wanneer ik dit probeer krijg ik foutmelding 9006. Ik weet niet hoe ik deze fout kan herstellen. ik heb een nieuwe ipat mini
Wie kan mij helpen? gr anske 123 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoals ik in een ander topic ook al tikte, het kost écht niets extra's om even iets meer te vertellen. wat je probeert, waar het mis gaat en wat je geprobeerd hebt om op te lossen.
Probeer dit eens: Let me google that for you vermoedelijk zit er iets fout in de beveiligingssoftware op je pc. |
|
||||
|
||||
Ik heb een ipat gekocht via vodafoon nieuw een ipat mienie met een demo er op kreeg er papier bij hoe ik de demo moet verwijderen moet hem aansluiten op de pc en naar iTunes gaan dan hem herstellen zonder een back-up trug te zetten als ik dat doe dan krijg ik naar 15 minuten melding foutcode 9009 wat moet ik nu doen graag hulp Gr Ansje
|
|
||||
|
||||
Hier staat een uitgebreid stappenplan (dat ik niet heb geverifieerd):
How To Fix iTunes Error 9009 Werkt iTunes wel nog met je iPhone? PS: Het is een "iPad mini", geen "ipat mienie" (en leestekens zouden helpen om je tekst beter leesbaar te maken)
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vodaphone* mini* terug* na* |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik dacht ff dat ik las: ipat Inieminie, maar gelukkig het was gewoon ipat minie
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, spelfouten die maakt iedereen. Daarover gaan zeuren vind ik echt een teken dat je niets beters te doen hebt (al is de posting hier wel een pareltje wat dat betreft).
Maar een compleet onsamenhangend verhaal zonder leestekens waarbij je na een aantal keer lezen nog denkt 'wat moet ik hiermee' of 'Wat bedoeld deze persoon in hemelsnaam' daar kan je denk ik best iets van zeggen. In dit geval zou ik de ts willen aanraden om eens rustig te gaan zitten en gewoon even vertellen wat er nou aan de hand is, welke melding je krijgt, en eerst deze melding zelf eens in Google gooit. Misschien is het dan ook opgelost. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal haar wel per PM, email of indien nodig bij haar thuis verder helpen. Dan hoeft dat mensje zich niet verder belachelijk te laten maken op dit onvolprezen forum. |
|
|||
|
|||
Kijk, dat is nog eens mooi. Complimenten! Fijn dat mensen dan ook persoonlijk nog even de nodige aandacht kunnen geven. Top! (Nee, niet sarcastisch bedoeld)
|
|
||||
|
||||
Ik had ook mijn bedenkingen nav zoveel spelfouten en gramatica vouten, maar het mensje heeft toch al 120+ berichten, dus probeert het wel!
Netjes van je, Timosha, dat je wilt helpen! PS: Kom je je ook eens langs als je in de buurt bent? Een bakkie of biertje krijg je altijd als waardering voor je hulpvolle bijdragen |
|
||||
|
||||
hoi timosha beste jong ieg hup gedoon wat dieg gezag hups ,
en ut is mieg geluk une hiele groete puun vaan mieg en hiel vruntellik bedaank jong inderdaat es te get auwer weurs 68 daan is ut soms toch get lestig mer ieg hub dieg veur gooi hulup en noe get de ipat mini hiel good en nog bedaank en hiel fein daeg jong ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2014 om 21:22 ---------- ieg hup de ipat via de perseneels vereiniging kinne koupe met korting . hoofde ieg neet in amerika te koupe ha ha door deenkerke gr anske |
|
|||
|
|||
Proest! Ik moest lachen !! Dat is nog eens een goede afsluiter voor en topic. Dat houd de lol er weer in.
Toppie dattut geluk ist . . . . nah, laat ik niet proberen mee te doen |
|
||||
|
||||
neet doen dal lukt dieg vaan geine meter nog une hiele gooie naovend en timosha dee heet euveral verstand vaan gr anske
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laten we hier niet zo elitair worden dat we selecteren wie geholpen wordt en wie niet. Persoonlijk heb ik veel meer moeite met die types die hier met veel bombarie binnenwalsen, in diverse topics absolute waarheden claimen en wat met de virtuele deuren smijten, om daarna boos stampvoetend het forum te verlaten; het Grote Gelijk achter zich aanslepend. |
|
||||
|
||||
Mooi verwoord zo als u het zegt maar er zijn ook mensen die je wel met raad en daad helpen timosha helpt iedereen daar mogen die andere wel een voorbeeld aannemen het forum mag blij zijn met zulke forum leden nog een fijne dag Gr Anske 68+
|
|
|||
|
|||
Zo is dat!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: foutmelding 9006 bij updaten IOS 5. 1 IPot touch t ouch | welmoed04 | iTunes | 1 | 10-12-14 21:06 |
Krijg foutmelding bij seasonpass | Henhan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 28-03-13 16:25 |
foutmelding bij downloaden theme | gercovandijk | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-02-11 17:33 |
Krijg foutmelding bij internet toepassingen | derks | Odido (T-Mobile) | 5 | 20-03-09 00:54 |
Windows: Foutmelding bij downloaden nieuwe firmware (2.1) | TruthSolution | iTunes | 2 | 18-09-08 20:11 |
|
|