Reservekopie in iTunes maken lukte niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wilde na upgraden naar IOS 8.1 een reservekopie maken via ITunes, maar kreeg voor zowel Iphone 5 als Iphone 6 de melding : "reservekopie maken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie in iTunes maken lukte niet
Wilde na upgraden naar IOS 8.1 een reservekopie maken via ITunes,
maar kreeg voor zowel Iphone 5 als Iphone 6 de melding : "reservekopie maken lukt niet omdat er zich een fout heeft voorgedaan" Na proberen van diverse adviezen zoals vermeld in document TS2529 van apple en taal omzetten naar Engels, ging het nog steeds niet. Uiteindelijk vermoeden was dat de reservekopie was beschadigd(corrupt). Via Amerikaanse site programma : Decipherbackuprestore gedownload en daaruit bleek na het uitvoeren, dat er een aantal vermeldingen in Apps mogelijk "te lang"waren. Bij mij met name in de App : Notefuly Ik heb het programma Decipherbackuprestore uiteindelijk NIET betaald en gewoon de App Notefuly verwijderd. Daarna geen probleem meer ! Wellicht iets voor anderen . Met decipher kun je aardig inschatten welke problemen kunnen optreden bij het maken van een reservekopie, zonder dat je het door hen laat repareren wat dan vervolgens $29.95 kost. Geen vraag van mij dus, maar mogelijk een hulp voor anderen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en op de ipad :
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2014 om 14:03 ---------- Citaat:
die apple file conduit 2 staat bij mijn tweaks, maar met wat deze geinstalleerd is weet ik niet |
|
|||
|
|||
Op het eerste zicht zijn al die SQLite3 databases vernaggeld. Met iFunbox is het niet moeilijk om zoiets voor mekaar te krijgen. Maar het kan ook aan Decipherbackuprestore liggen. Dat is niet uitgesloten.
|
|
|||
|
|||
ik heb de map backup op de computer leeg gemaakt en ben nu bezig van beide toestellen opnieuw een backup te maken
als dat gedaan is probeer ik vervolgens eentje in de cloud te maken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
neen, dat zou inderdaad slim geweest zijn, ik heb ze handmatig verwijderd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de reservekopie op de computer werkte, maar deze in de cloud niet, op de icloud app op de pc steen de backups nog steeds op 0 kb
zit nu wel met de handen in het haar ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2014 om 15:48 ---------- gevonden, na herstel van de iphone/ipad stond alles aan voor de reservekopie : dus 25 Gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes kan geen reservekopie maken | Translatoria | iTunes | 8 | 28-10-12 02:56 |
iPod touch: jailbreak lukte niet | boudewijnpleij | Jailbreak | 0 | 18-12-11 12:47 |
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... | CoolingThunder | iTunes | 1 | 19-10-11 16:55 |
Reservekopie maken lukt niet | jolandavanmameren | iPhone algemeen | 6 | 25-09-11 21:03 |
Windows: Reservekopie maken lukt niet | Donaldo | iTunes | 4 | 03-01-11 21:51 |
|
|