Toegangsscherm altijd aan op stroom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een mogelijkheid het toegangsscherm altijd te tonen zodra de Iphone op stroom is aangesloten? Bv een foto op het toegangsscherm altijd zichtbaar in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangsscherm altijd aan op stroom
Is er een mogelijkheid het toegangsscherm altijd te tonen zodra de Iphone op stroom is aangesloten?
Bv een foto op het toegangsscherm altijd zichtbaar in de auto zodra de Iphone op de lader is aangesloten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dat is niet mogelijk als je het alleen wilt als de iPhone is aangesloten. Het is óf altijd óf niet. Misschien met een jailbreak tweak, maar dat weet ik niet zeker. Je kunt het scherm altijd aan laten (met én zonder oplader) via [i]Instellingen > Algemeen > Automatisch slot > Nooit
|
|||
|
|||
Dank...automatisch slot "nooit" heb ik niet als optie.
Ik kan kiezen van 1 tot 5 minuten. |
|
||||
|
||||
Oh, dan ligt dat waarschijnlijk aan de iOS versie die jij gebruikt. Als je hem updatet heb je die optie waarschijnlijk wel.
|
|
|||
|
|||
Nee ook niet.
Ik heb de laatste IOS versie erop (8.1.2) en alleen keus uit 1-2-3-4-5 minuten. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Omdat het bedrijf voorwaarden kan stellen aan je ios als je een exchange account instel.
|
|
||||
|
||||
En één van die voorwaarden is dat je het scherm niet
altijd aan mag laten staan? Beetje vaag.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is het volgende dan wel mogelijk? En zo ja, hoe?
10 foto's continu afspelen als diavoorstelling. Ik kan zover ik zie alleen een diashow starten vanuit de fotostream, maar dan laat ie alle foto's voorbij komen. Ik wil alleen een selectie maken. Ik kan foto's in een aparte map plaatsen, maar dan kan ik weer geen diavoorstelling weergeven. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij geeft geen stroom meer aan de Iphone | stoopenf | iPhone algemeen | 2 | 08-09-14 19:59 |
toegangsscherm toont email niet altijd | Werner1963 | iPhone algemeen | 5 | 25-11-12 14:59 |
iPhone 4 laad niet op aan stroom | JNR42 | iPhone algemeen | 2 | 03-05-11 19:11 |
mophie juice pack air en altijd in de stroom | ino1990 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-12-09 23:27 |
Gebruikt GPRS aan meer stroom? | Destiny | iPhone algemeen | 3 | 06-07-08 13:37 |
|
|