iPhone batterij (plots) zeer slecht? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) BT heb ik niet eens aan! Maar heb wat gevonden via; • Open ‘Instellingen’ • Navigeer naar ‘Algemeen’ • Tap op ‘Gebruik’ • Open ‘Batterijgebruik’ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
BT heb ik niet eens aan!
Maar heb wat gevonden via; • Open ‘Instellingen’ • Navigeer naar ‘Algemeen’ • Tap op ‘Gebruik’ • Open ‘Batterijgebruik’ Daar staat als slurper "Notities" met 74% van het gebruik in 24 uur!! Vervolgens Telefoon, met 17 % en dan de rest met minder dan 3% Notities via iCloud maar eens uitgezet voor vandaag, dan check in vanmiddag nog eens. Telefoon staat nu op 71% vanaf 7 uur vanochtend, zonder activiteit... Kijk ik op mijn ipad, dan is Safari 82%, de rest minder dan 3% De andere tekefoon kan ik nu niet checken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mja dat menu was me bekend maar bij mij was er niets speciaal te zien
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is het heel simpel, telefoon helemaal opnieuw ( via iTunes ) herstellen, instellen zonder extra apps en dergelijken en dan kijken wat hij doet, loopt hij dan nog net zo hard leeg als een vlafles dan ermee naar de winkel. Doet hij dat niet, dan langzaam aan App voor App installeren en kijken wat er dan gebeurt.
|
|
||||
|
||||
Thx voor het meedenken, Timosha.
FYI; Ik heb, zal ook wel een tip van je zijn geweest ;-) , alle tips gevolgd om batterij gebruik te verminderen, de iphone gekalibreerd en ik gebruik 'm momenteel erg weinig. Notes heb ik alleen gebruikt voor 1(!) notitie en verder niks. Zowel bij gebruik binnen 24 uur, als bij 7 dagen staat Notes bovenaan. In de link die je gaf zie ik niets staan dan dat ik nu doe, maar dat kan aan maan Engels liggen... Ik gebruik de telefoon cq apps niet zoals in het stukje beschreven wordt, de telefoon ligt naast me te liggen. Of praten we langs elkaar op nu? @Daveensannie, klopt, dat kan ook nog, en ik wil als het probleem blijft eerst nog wat anders proberen, n.l. de Exchange account verwijderen met alle zooi (agenda, notes etc.). Dat las ik ook bij appletips. Het bevreemde mij, zie topic, dat ineens 2 devices van me het hebben, dat verward. |
|
|||
|
|||
Dan heb je Notes, relatief, het meeste gebruikt en dan heeft Notes, relatief gezien, de meeste energie verbruikt. De andere apps heb je immers niet gebruikt en dan hebben die apps, relatief, de minste energie verbruikt.
|
|
|||
|
|||
Timosha,
weet je toevallig hoe je een backup van een losse app terug kan zetten zonder meteen een hele reserviekopie met een hoop troep erin terug te zetten? Iphone 6 64 gb van 12 uur normaal gebruik naar 5 uur normaal gebruik na een maand gebruikt te hebben.. |
|
|||
|
|||
ik heb gisteren bericht gekregen dat ik een nieuwe ga krijgen (was op mn voice mail dus niet direct meer details kunnen vragen).
Bizar, zal dan toch niet de batterij geweest zijn (die is toch relatief eenvoudig te vervangen..). Als ik effectief een nieuwe krijg, ga ik die wel gewoon verkopen denk ik en een iPhone 6 aanschaffen (nieuwe uit garantie zal wel meer waard zijn dan een gebruikte ) |
|
|||
|
|||
allright, ik mag hem gaan halen in de winkel! Ben benieuwd, morgen of donderdag alvast gaan halen
|
|
|||
|
|||
got him! Is idd een nieuwe
Ik ga deze proberen verkopen en een 6 kopen.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zeer slecht Wi-Fi snelheid nieuwe iphone 5S | Guest-20180926152807 | iPhone algemeen | 14 | 23-04-14 14:24 |
iOS 7.0.4 batterij zeer slecht | Cliffiphone4 | iPhone algemeen | 192 | 17-12-13 15:17 |
zeer slecht bereik dekking (Iphone 4) incl Vodafone | TLRSky | Vodafone | 4 | 23-06-11 15:56 |
geen / zeer slecht bereik | thijsotjuh | iPhone algemeen | 3 | 13-05-11 07:40 |
T-mobile zeer slecht bereik | iphoneden | Archief | 3 | 24-12-09 20:42 |
|
|