//

Wat te doen bij "Welkom bij uw nieuwe iPhone"

Wat te doen bij "Welkom bij uw nieuwe iPhone" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al bijna 2 jaar een iphone 5 in gebruik. Deze nog nooit aan mijn laptop en itunes gekoppeld. Wanneer ik nu mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-12-14, 11:11
TPO TPO is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 5
Standaard Wat te doen bij "Welkom bij uw nieuwe iPhone"

Hallo,

Ik heb al bijna 2 jaar een iphone 5 in gebruik. Deze nog nooit aan mijn laptop en itunes gekoppeld.

Wanneer ik nu mijn iphone aan mijn laptop connecteer dan start Itunes goed op en krijg ik het scherm "Welkom bij uw nieuwe iphone".

Ik krijg nu 2 keuzes:
1. Iphone instellen als nieuwe iphone
2. Herstellen iphone. Bij deze optie kan ik ALLEEN een hele oude backup van mijn vorige telefoon terugzetten en dat wil ik natuurlijk niet.

Beide keuzes zijn voor mij dus niet van toepassing. Ik wil mijn iphone NIET als nieuwe iphone instellen (zoals gezegd ik gebruik 'm al 2 jaar) en ik wil GEEN hele oude backup terugzetten.

Wat kan ik nu doen? Ik wil mijn iphone toch wel graag aan itunes koppelen.

NB: Ik maak elke dag automatisch een backup naar icloud.

Bedankt!

Groet,

Toon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-14, 12:28
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Bij ingebruikname heeft de iPhone een keer aan iTunes gehangen...
  #3  
Oud 04-09-15, 23:18
nicolebolleman nicolebolleman is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard welkom bij uw nieuwe iPhone

Hallo,

Ben je al wat wijzer geworden?
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.
Ik heb ongeveer een maand geleden een reservekopie op de 5 teruggezet, en hij blijft nu aangeven dat ik een nieuwe iPhone moet configureren of optie 2 een reserve kopie terugzetten.

Dat is ook niet mijn bedoeling, ik wil de instellingen houden zoals deze nu zijn en niet een reserve kopie terugzeten, laat staan als nieuwe configureren.

Alvast bedankt voor hulp.

Met vriendelijke groeten,

Nicole
  #4  
Oud 05-09-15, 07:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

In alle gevallen is dit de work-around:

Ga in iTunes naar de store en log in met je Apple ID. Ga naar 'machtig deze computer' in het menu.

Sluit nu de iPhone aan op de computer. Ga in iTunes naar 'Apparaten' -> [naam iPhone] en kies voor 'zet aankopen over'. Sta evt machtigingen toe, en log zonodig in met je Apple ID als daar om gevraagd wordt.

Nadat dat voltooid is, kun je de iPhone als het goed is synchroniseren. Vanaf dat moment 'kent' iTunes de iPhone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Windows: "iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone" AceyDeucey iTunes 0 11-10-10 17:19
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
iPhone 3G: "null" "null" bij instellingen-algemeen-info francebramie Unlock 7 19-03-09 19:49
Ander geluid bij ontvangen "nieuwe E-mail" iphonefriend Archief 2 15-04-08 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.