Oproep van 1 persoon maar 2 namen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Ik krijg sinds vandaag plots bij een oproep niet meer de foto te zien maar gewoon zwart scherm en dan waar de naam staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oproep van 1 persoon maar 2 namen
Dag,
Ik krijg sinds vandaag plots bij een oproep niet meer de foto te zien maar gewoon zwart scherm en dan waar de naam staat normaalgezien komen er 2 dezelfde namen te staan maar met een of tussen.. Vb: El*** V****** of El*** V****** (Natuurlijk zijn de sterretjes andere letters) Iemand een idee hoe dit komt? Ik kan er niks over vinden. Ik heb niks veranderd aan deze contactpersoon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1e oproep connecteert wel, maar geen stemgeluid | bremzy | Mobile Vikings | 6 | 06-10-13 12:41 |
Bij 'stil' toch nog oproep van bepaalde persoon horen | Auti | iPhone algemeen | 21 | 07-10-12 14:18 |
Verschillende berichten van zelfde persoon | Elsss11 | iPhone algemeen | 4 | 07-08-12 18:12 |
Titel van liedjes en namen van artiesten kloppen niet! | PhonerBoner | iPhone algemeen | 3 | 15-01-12 00:51 |
[T-Mobile] Gemiste oproep maar iPhone niet overgegaan | vanilla | Odido (T-Mobile) | 52 | 18-03-10 23:21 |
|
|