Wat betekent dit icoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hoeft maar op de link te klikken die ik als service in mijn vorige post heb gezet... (zoeken op het woord "pijl") Na correctie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je hoeft maar op de link te klikken die ik als service in mijn vorige post heb gezet... (zoeken op het woord "pijl")
Na correctie dan, want ik had je per ongeluk de verkeerde link gegeven...
We are one, but we are not the same... Talk to each other! Laatst gewijzigd door XIII; 08-02-11 om 14:00. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is aan/uit te zetten door 2 keer snel op je home-knop te drukken, dan komt je multitasking bar omhoog. 'Swipe' deze naar rechts en dan zie je het icoontje staan. Klik erop om het aan/uit te zetten.
|
||||
|
||||
Thx Royofzo!!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat betekent dit icoon (statusbar)? | Disksoft | iPhone algemeen | 11 | 28-10-10 18:27 |
Wat betekent dit? | ReneJongsma | Archief | 1 | 13-10-10 18:41 |
raar icoon statusbar, wat betekent dit? | desonnaville | iPhone algemeen | 2 | 06-09-10 08:38 |
wat betekent dit? | MCMRTN | Jailbreak | 3 | 15-06-10 20:47 |
|
|