ringtone plaatsen in itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vroeger kon ik gewoon een ringtone maken, mp3 wijzigen in m4r en dan kon ik die gewoon in itunes slepen bij beltonen. Nu mag ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ringtone plaatsen in itunes
Vroeger kon ik gewoon een ringtone maken, mp3 wijzigen in m4r en dan kon ik die gewoon in itunes slepen bij beltonen. Nu mag ik slepen zoveel ik wil hij wil deze niet in de lijst plaatsen. Reden?
Kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=HTtytec382s |
|
|||
|
|||
klik in itunes op de 3 bolletjes links boven in naast de koebel en kies daar tonen en slepen maar aan vinken en synchroniseren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app plaatsen in de itunes store | paulcontrol | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 24-04-14 13:53 |
eigen ringtone op Iphone 5S plaatsen? | Goofy63jr | iPhone algemeen | 23 | 09-04-14 22:36 |
Nummers van iTunes op Facebook plaatsen | babiebelle | iPhone algemeen | 2 | 27-10-13 10:45 |
Windows: Oude gedownloade muziek op Itunes plaatsen | kevnvw | iTunes | 1 | 27-01-13 18:10 |
Windows: Itunes op externe schijf plaatsen | Guest-0510121725 | iTunes | 2 | 04-10-12 17:36 |
|
|