Hoort dit? Betreft Touch ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt het dat je bij het aanzetten of als je een app wilt downloaden/kopen je de eerste keer (na het opstarten) een wachtwoord in moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoort dit? Betreft Touch ID
Klopt het dat je bij het aanzetten of als je een app wilt downloaden/kopen je de eerste keer (na het opstarten) een wachtwoord in moet voeren? Krijg bij het opstarten een melding dat voor touch id een wachtwoord is vereist. Zodra ik in de App Store hem heb in gevoerd kan ik als ik (kort) erna weer een app download wel de touch id gebruiken.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de touch ID, maar aankopen is er nog niet mee gelukt. Krijg telkens dat venstertje daarover nadat ik mijn WW heb ingetikt en klik dus aan dat ik het wil gebruiken. Krijg ik telke weer
Maar heb nog niet de tijd gevonden om me in dat probleem te verdiepen. |
|
|||
|
|||
Apart ik krijg het alleen zodra ik de app voor het eerst opstart en een aankoop doe nadat ik mijn telefoon aan heb gezet. Het werkt echt super.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Betreft jailbreak | reverser | Jailbreak | 2 | 18-06-14 17:32 |
Vraag betreft herbeginnen | sentmen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 26-03-13 12:16 |
Betreft my t-mobile online factuur | hopjesvla | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-12-09 20:17 |
Betreft cycorder | mobwoman | Archief | 5 | 19-10-08 18:10 |
|
|